Egy ilyen marketingfogásról mit gondoltok?
Van egy webáruház amely bizonyos termékeket árul, rá álltak arra hogy a márkakínálat szűkös, csak pár darab nevesebb márkát forgalmaznak viszont azokból full termékkínálat, minden kapható amely a legtöbb hasonló webshopban nem. Viszont ami érdekes ahogyan a domain nevekkel variálnak: példának mondjuk ha telefonokat árulnak akkor a webáruház címe telefonshop.hu, viszont több domain név mint például samsungshop.hu, huaweishop.hu, appleshop.hu tehát ebben a tematikában, minden forgalmazott márka az adott oldalra (telefonshop.hu) visz rá.
Mi a véleményetek egy ilyen marketingről, ha egy webshop így próbálkozik? Rafkós de ugyanakkor működő tematika? Én korábban konkrétan azt hittem mikor az egyik márka domain nevével léptem az oldalra hogy ez valami hivatalos oldala az adott márkának.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!