Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jófogáson miért nem tudok...

Jófogáson miért nem tudok megrendelni?

Figyelt kérdés

Van egy termék, ingyenes házhoz szállítással van meghirdetve (valójában a vételárba építette be az eladó). Kitöltöm az adatokat a megrendeléshez, aztán hiába kattintok a megrendelésre, nem történik semmi. Nem kezd el tölteni, nem ír ki semmit, ténylegesen semmi nem történik.


Többször is megpróbáltam, nem megy. Nálam lehet valami gond, vagy a Jófogással van most valami?



jan. 19. 15:34
 1/2 anonim ***** válasza:

Rendelések között nézd meg.

Egyébként az eladónak jóvá kell hagynia, esetleg hívd fel.

jan. 19. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Közben kiderült, hogy miért nem tudtam... Mert a "megjegyzés a futárnak" rubrikába csak 30 karakternyi szöveg írható, a weboldal pedig nem írta ezt ki.

Megpróbáltam a mobilos applikációból, ott viszont már kiírta.

Sajnos emiatt buktam valamit, amit szerettem volna, mert más már megrendelte. Szerencsére a másikat, amit szerettem volna, azt meg tudtam rendelni. Legalább már ezt is tudom, hogy ez így van...

jan. 26. 17:45

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!