Jófogáson miért nem tudok megrendelni?
Van egy termék, ingyenes házhoz szállítással van meghirdetve (valójában a vételárba építette be az eladó). Kitöltöm az adatokat a megrendeléshez, aztán hiába kattintok a megrendelésre, nem történik semmi. Nem kezd el tölteni, nem ír ki semmit, ténylegesen semmi nem történik.
Többször is megpróbáltam, nem megy. Nálam lehet valami gond, vagy a Jófogással van most valami?





Rendelések között nézd meg.
Egyébként az eladónak jóvá kell hagynia, esetleg hívd fel.
Közben kiderült, hogy miért nem tudtam... Mert a "megjegyzés a futárnak" rubrikába csak 30 karakternyi szöveg írható, a weboldal pedig nem írta ezt ki.
Megpróbáltam a mobilos applikációból, ott viszont már kiírta.
Sajnos emiatt buktam valamit, amit szerettem volna, mert más már megrendelte. Szerencsére a másikat, amit szerettem volna, azt meg tudtam rendelni. Legalább már ezt is tudom, hogy ez így van...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!