Hogyan képesek a kisebb de drágább webshopok fennmaradni?
Figyelt kérdés
Van egy-két nagy webáruház akik szinte nagyker áron árusítják a termékeket, viszont vannak olyan mondhatni kisebb de akár 30%-al drágább webshopok is akik mégis versenyképesek tudnak maradni forgalmi adatokban.
Az ilyen webáruházak ezt hogyan csinálják? A marketing, reklámozás a lényege az egésznek?
ma 09:39
1/3 anonim válasza:
Pl ezek is. Meg márkaépítés. Attól függ milyen termékről van szó.
2/3 anonim válasza:
Sok esetben a kis EV vállalkozós emberkék a víz felett vannak épp. Egy kis gebasz és lehzhatják a rolót. Nekik általában a megélhetésre épp elég, vagy sok esetben másod keresletre jó.
Van ismerős aki IT-ben dolgozik cégként, és mellette a párjának van webshopja ugyanúgy a cég alatt. Így nyilván nem is annyira fontos, hogy 100%-on pörögjön, mert nem az a fő bevételi forrása a családnak.
3/3 A kérdező kommentje:
#1 Tehát a márkaépítés is például egyfajta marketing? Ha úgy érzi a vásárló hogy az adott cég komolyabb, nagyobb akkor szívesebben vásárol ott? Vagy mi a lényege?
ma 10:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!