Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ez igy rendben van? Úgy érzem...

Ez igy rendben van? Úgy érzem nem korrekt a szolgáltató cég?

Figyelt kérdés
Okostelefonomat mindig feltöltőkártyával üzemeltettem. Lányom aki az egészségügyben dolgozik egy kedvező lehetőséggel állt elő, amit a munkahelye biztosít neki és családtagoknak. Internet és telefonhasználatról van szó. Erre engem és férjemet rábeszélt. Tehát bementünk a szolgáltatóhoz és közöltük szándékunkat. Meg is történt az átírás, annyit mondtak, hogy majd másik szolgáltatóhoz kerül át ez az egész. Közben peckünkre az egészségügyi intézmény épp ebben az időszakban leállította az új belépéseket /pont a szolg. váltás miatt./ Erről mi nem tudtunk. Ma kaptam egy értesítést befizetésről. A továbbiakban le akartam mondani de nem lehet mert 1 évre szóló kötbér van rá. Kérdésem: Korrekt ez így? Én tudom, hogy nem úgy mentünk oda, hogy "sima" előfizetők szeretnénk lenni. Úgy érzem önkényesen áttettek bennünket ebbe a kategóriába. Az rendben ,hogy kifizessük az eddigi használatot de hogy lemondani nem lehet? Mindig tudtam, hogy erőltetik az előfizetéseket a feltöltésekkel szemben de hogy ennyire?

tegnapelőtt 20:34
 1/8 A kérdező kommentje:
Becsapottnak érzem magam.
tegnapelőtt 20:38
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Ne haragudj, de nem ertheto amit irsz. Milyen kategoriaba raktak titeket at es mikor? Szerzodeskoteskor vagy utana? Pontosan mirol kaptal ma ertesitest?
tegnapelőtt 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Az, hogy határozott időre köt szerződést egy szolgáltató egy kedvezményes díjcsomagra, az teljesen általános. Átverés maximum annyi, ha ezt nem közölték (nem biztos, hogy nem közölték, csak amilyen zagyva módon írtad le, el tudom képzelni, hogy elfelejtődött egy kis információ).
tegnapelőtt 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Számlafizetésről kaptam értesítést. Amit ki is fizetek. Az nem korrekt nekem, hogy úgy mentünk oda, hogy egy bizonyos csomaghoz /kórházi flotta/ szeretnénk csatlakozni, erre kiderült, hogy 1 évre előfizetők lettünk, kötbérrel. Ok, nem a szolgáltató tehet róla, hogy az eü.intézmény leállította a csatlakozást./ Most újraindította egy másik szolgáltatónál./ Ha itt nem szeretnénk tovább előfizetők lenni a férjemmel 30000,-ft kötbért kellene visszafizetnünk.
tegnapelőtt 21:18
 5/8 anonim ***** válasza:
56%
Szerződésben mi van, a flotta neve?
tegnapelőtt 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
56%
De most akkor ennel a szolgaltatonal korhazi flottas csomagban vagytok vagy nem?
tegnapelőtt 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
56%
Mi nem korrekt? Vállaltad, hogy 1 évig az ügyfelük leszel.
tegnapelőtt 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Ha jól értelmezem, kötöttetek egy szerződést, ami kedvezmény nélküli.


Odamentetek, elolvastátok a szerződést.

Ha meg szövegértelmezési gond van, kérdezni kell!


Másrészt.

A szerződés a szolgáltót is kötelezi, olyan nincs, hogy te aláírod a kedvezmémyes szerződést, a szolgáltató meg kitáncol belőle!


Itt valaki nem mond igazat.

Ha meg átvett benneteket egy másik cég és a szerződéshez képest árat akar emelni, akkor ti mondhatjátok fel a szerződést hiába van hűség idő.

tegnap 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!