Új kèszülèkre,most rendeltem először adatot. Aktiválás után ,csak EDGE-n működik.Nem lèp se 3G se 4G re. Alig használhatóan lassú, 120kbit/sec ,ami van.Az sem stabilan. Hálózat ès típusa kiválasztva.APN is rendben. Szolgáltatói hiba ,vagy hardveres ?
Figyelt kérdés
2022. júl. 3. 10:56
1/11 szántóvető válasza:
a preferált hálózat is 4g-re van állítva?ha telecomos vagy akkor már nincs 3g.a 4g-hez pedig nagyon régi sim kártya nem jó,hirtelen ennyi jutott az eszembe.
2/11 anonim válasza:
Kérj kölcsön valakitől egy másik simet, ha azzal megy akkor szolgáltató/sim hiba, ha azzal sem megy, akkor készülék/lefedettség probléma van.
3/11 anonim válasza:
Nem írtad a szolgáltatód, de valószínűleg Telekom, ők nemrég kapcsolták le a 3Gt, a sim kártyád pedig valószínűleg régebbi és nem képes 4Gre.
4/11 Szirty válasza:
Mit tartalmaznak az adatok amiket rendeltél?
5/11 A kérdező kommentje:
Voda. Ezt rendeltem a korábbi telefonra is . 20 Gb/ 4990. Ennèl a szolgáltatónál mèg van 3G . Kártyát '18 ban cserèltem nanora. Köszönöm az eddigi válaszokat
2022. júl. 3. 15:21
6/11 anonim válasza:
Indítsd újra a telót, próbáld meg kint a ház előtt az utcán.
Ha úgy sem megy fel 3g-re vagy 4g-re, akkor ügyfélszolgálat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!