Elvárható webáruháztól a kamera előtti csomagolás?
Sziasztok!
Csomag kibontása után derült ki, hogy egy termék hiányzott a dobozból.
Ha esetleg vita alakulna ki a vevő és a webáruház között, szerintetek elvárható-e a webáruház részéről, hogy a becsomagolást videófelvétellel tudja dokumentálni? Magam úgy gondolom, hogy ez a webáruház részéről is elemi érdek kellene, hogy legyen.
5
A futárt nem érdekli a csomagod tartalma.
Amíg nem fizetted ki, nem kapod kézbe. Miután átvetted, a futár elviharzik.
Amire kibontottad a csomagot, a futár már a harmadik csomagot kézbesíti...
Következő!
A futártól a csomagot sértetlenül vettem át! A bolt saját ragasztójával körbe volt ragasztva, azon sérülés nem volt! A csomagot ezért átvettem!
A futár 20 másodperccel később már az utcában sem volt!
Igen! Mindig minden csomagot úgy bontok ki, hogy a külső csomagolásáról, címkéjéről, és a kicsomagolás folyamatáról is készítek videót. Szerintem minden normális ember, aki olvasgat netes tapasztalatokat, így csinál!
Az áruháznál megreklamáltam a terméket, és azt írták, hogy szerintük benne volt, az általam készített felvétel minden bizonnyal manipulált :) Természetesen amikor azt kértem, hogy ők is bizonyítsák, hogy ténylegesen belekerült a termék a csomagba, akkor azt nem tudták, csak állítják, hogy benne volt. Az adott terméknek minimális súlya van, ezért a csomag súlyadataival sem lehet érdemben semmit kezdeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!