Ilyenkor mi a teendő?
Sziasztok!
Rendeltem két mezt egy oldalról, sok ismerősöm ajánlotta, nekik bevált, gondoltam nem lehet semmi baj vele.
Október vége fele rendeltem őket, november 11.-én lettek feladva, állítólag 10-14 nap alatt már kihozzák, az egyik ki is jött időben, arra rossz számot nyomtattak, írtam e-mailt azt írták ingyen küldenek újat, válasszak melyiket szeretném. Válasz e-mailre azóta se reagáltak, a másik meg azóta se érkezett meg, írtam egy rakás e-mailt, semmi válasz, más platformon is írtam, ott sem válaszoltak.
Ilyenkor mi lenne a teendő? Feljelentés? Fogyasztóvédelem? Nem olcsó mezek, 20 ezer forint volt egy darab, 40 ezer összesen.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Először ezt így írd meg nekik, hogy ha továbbra sem reagálnak a panaszaidra és nem intézkednek az ügyedben, akkor a Fogyosztóvédelmi Felügyelethez fordulsz.
És ha erre se reagálnak és nem intézkednek akkor tényleg fordulj oda.
Ahogy #1 írja. Mondjuk annyival kiegészíteném, hogy ha több mint 1 hónapja nem jutsz előre, akkor nem pont karácsony alatt kell a csodát várni.
Mostmár ha január 10-ig nem jön válasz, akkor reális feltevés, hogy direkt ignorálnak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!