Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan kell az ügyfélkapu...

Hogyan kell az ügyfélkapu igénylésénél leolvasni azt a kódot?

Figyelt kérdés
Valahol félúton elakadtam. Sem megnyitni, sem törölni nem tudom az ügyfélkapu+-t.

tegnap 01:10
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
100%

Az Ügyfélkapu+-os igénylőoldalon ( [link] ) ott van h annak is van lehetőség az Ügyfélkapu+ igénylésére és használatára, akinek nincs okostelója vagy tabletje:

"Ha nincs okostelefonja vagy tabletje, a TOTP.APP webes hitelesítő alkalmazást is használhatja."

Konkrétan az oldal tetején van ez a szöveg, kékkel bekeretezve a hitelesítő alkalmazások felsorolása alatt :D

Na ez van akkor, ha valaki úgy nyilvánít véleményt valamiről, hogy bele se kukkantott, és azt se tudja, miről van szó, csak szeretne dühöngeni egy jót a neten. Gratulálok! Remélem, a való életben is ezt csináljátok.

A többit #10-es tökéletesen leírta, pacsi neked!

tegnap 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
52%
A határidővel nem értek egyet, de a token appok használata nem bonyolult. Eleve bárki, aki nem most szabadult a netre, már úgyis használ ilyen appot valami más belépéshez.
tegnap 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
#8 Nem kell hozzá másik eszköz feltétlenül. Nekem ugyan van, de olyan régi, hogy nem kezeli az applikációt, ezért én böngészős felülethez párosítottam az ügyfélkapu pluszt.
tegnap 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
50%

#10 Más eszközéhez nem jó ötlet a párosítás (első körben a kolléganő az enyémet is hozzá adta a saját telójához), mert nélküle nem tudsz belépni. Mi ezen keresztül (is) dolgozunk. Ahhoz, hogy én be tudjak lépni, először őt kellett volna levadásznom, hogy villámgyorsan adjon egy kódot, aztán ha kidob az adminisztrációs felület, kezdjük előről.

Én a Verifyr-re álltam át, böngészőből, és így könnyebb, nem függök senkitől.

tegnap 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
14, nem más eszközéhez párosítja a 10-es, hanem más eszközén indítja az igénylést, tehát onnan kell leolvassa a vonalkódot
tegnap 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 A kérdező kommentje:
Nem tudtam beolvadni sem a QR-kódot, sem azt a másik fajtát, mivel én egy régi laptopra telepítettem volna. De se bejelentkezni nem tudok az ügyfélkapu+-ra, csak a régi ügyfélkapura, se törölni nem tudom az ügyfélkapu+-t. A felület viszont már megváltozott. Régebben volt okostelefonom, de most nincs, meg a régi ügyfélkapum is bár közel 10 éve megvan, de alig használtam.
tegnap 10:40
 17/21 anonim ***** válasza:
Ha a sima ügyfélkapura be tudsz jelentkezni, akkor NINCS ügyfélkapu+ regisztrációd! Először azt kellene végigcsinálni.
tegnap 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 A kérdező kommentje:
Az a baj, már nem jelenik meg az "ügyfélkapu+ igénylése" gomb.
tegnap 10:44
 19/21 anonim ***** válasza:

Én laptopon dolgozom, több emberke ügyfélkapuját kezelem. Mindegyiknek tudtam ügyfélkapu+-t aktiválni, működik is az összes egy azon laptopon.


A TOTP.APP webes hitelesítő alkalmazást használom, azon belül minden emberkének külön "mappája" van a nevükkel. Akinek az ügyfélkapuján kell belépnem éppen, annak a mappájában "pörgő" 6 jegyű számsort írom be. Ennyi...


Nem használok hozzá telefont, máshol úgysem használom az ügyfélkaput, csak itthon a számítógépen.


A kérdezőnek üzenem, hogy ha be tud lépni az ügyfélkapuján, akkor nem sikerült aktiválnia az ügyfélkapu+-t. Ugyanis ha sikerült volna, akkor nem tudna belépni a régi ügyfélkapuján. Kipróbáltam, onnan tudom. :)


Próbáld meg még egyszer aktiválni, egyiknél másiknál én is elszórakoztam vele. Azt hittem, hogy sikerült, aztán mégsem.

Itt próbálkoztál?

[link]


Ha sehogy nem megy, személyesen a kormányhivatalokban biztosan tudnak segíteni.

tegnap 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 A kérdező kommentje:
Igen, itt próbálkoztam, de ha az aktiválásra lépek, egy új jelszót kér.
tegnap 20:11
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!