Hogyan kell az ügyfélkapu igénylésénél leolvasni azt a kódot?
Sima ügyfélkapuval be tudsz még lépni?
Ha igen, utána attól függ, hogy okos telefonhoz vagy böngészős felülethez szeretnéd párosítani.
Okostelefon, applikáció, QR kód olvasó.
Böngészőnél verifyr.com oldalon regisztrálni kell, és utána beállítani egy profilt, nem tudom leolvasni a kódot, akkor számsort kapsz, és át kell másolni.
Nekem a munkám miatt kell, és átálltam, mert januárban, az utolsó pillanatig halogatósok miatt szerintem le lesz terhelve a rendszer.
Ha nem, akkor telefonon kérj segítséget a törléshez, és fuss neki mégegyszer. (Elsőre én is így jártam).
Van egy leírás itt:
Lépésről lépésre ezt írja:
1. Nyissa meg az Ügyfélkaput. Kattintson a Bejelentkezés, majd az Ügyfélkapu gombra.
2. Jelentkezzen be az Ügyfélkapu felhasználónevével és jelszavával.
3. Bejelentkezés után kattintson az Ügyfélkapu+ igénylése gombra, majd a Tovább az Ügyfélkapu+ igényléséhez gombra.
4. A képernyőn megjelenik egy QR-kód. Nyissa meg az okostelefonjára vagy tabletjére telepített hitelesítő alkalmazást, és olvassa be a QR-kódot.
5. Adja meg az Ügyfélkapu jelszavát és a hitelesítő alkalmazás által generált kódot.
6. Kattintson a Tovább gombra, majd a Mentés gombra.
7. Mentse el az űrlapon megjelenő törlőkódot, és kattintson a Befejezés gombra.
Fontos, hogy ezután már csak Ügyfélkapu+-szal tud majd bejelentkezni az állami weboldalakon és alkalmazásokban!
Ez alapján simán megcsináltam az egész családnak. Lehet utálni a kormányt, én se vagyok oda érte, de az Üfkapu jelentősen megkönnyíti az életünket, legalábbis mi a családommal sok mindenre használjuk.
Egyébként ha nem nyílik meg az üf.kapu rendesen, vagyis pontosabban nem enged belépni, érdemes privát böngészőben megnyitni az oldalt, a sütik miatt engem soha nem engedett be másképp.
Te pontosan hol akadtál el? Melyik lépésnél? Írd le részletesen h eddig mit hogyan csináltál, mert így kb. olyan mintha azt mondanád h "gondoltam egy számra 5 és 5 millió között, találjátok ki" :D
Mi történik, ha belépsz a sima ügyfélkapuval? Az igénylésig eljutsz-e? Ha igen, onnan meddig jutsz tovább, mit ír az oldal? Ad-e valamilyen hibaüzenetet? Az autentikátort sikerült-e használni?
Jaaj, istenem. Akinek nyomógombos a telója, annak valószínűleg ügyfélkapuja sincs. Nem erőlteti senki.
Józan paraszti ész kellene, de sokaknak nincs.
Nekem sincs másik telóm, eszközöm, de van férjem, tesóm, kollégám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!