Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit csináljak ha nem töltötték...

Mit csináljak ha nem töltötték föl a Libri törzsvásárló kártyámra a megvásárolt könyv 10%-át?

Figyelt kérdés
Nem rég voltam a Libri könyvesboltban és vettem egy könyvet 4990 FT-ért, amikor fizettem megmutattam az eladónak a kártyám vonalkódját, aki le is olvasta. Sőt a blokkon még az is rajta van, hogy a kártyámra rátöltöttek 499 Ft-ét. De ha online megnézem a kártyámon lévő összeget hiányzik 499 Ft.

nov. 24. 11:08
 1/5 anonim ***** válasza:
81%
A Libri ügyfélszolgálata azt javasolta, hogy ezügyben a gyakorikérdéseken érdeklődj, mit lehet tenni?
nov. 24. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
47%

"Mit csináljak..."


Gondolkozz nagyban, s akkor nem fognak érdekelni olyan összegek, amelyekért lassan már lehajolni sem lesz érdemes!

nov. 24. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
17%
500 forintért kiírtál egy kérdést?
nov. 24. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
69%

1) vársz, hátha később megjelenik

2) visszamész a boltba és megmutatod a blokkot, és kéred, hogy nézzenek utána

2b) ugyanez telefonon

nov. 24. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
76%
Ha a könyv október 1 után jelent meg, akkor nem is fogsz rá kapni törzsvásárlói pontokat (sőt használni se fogsz tudni az ilyen könyvekre), csak az október 1 előtt megjelent könyveknél jár a pont az új könyves szabályozás miatt.
nov. 26. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!