Mit lehet tenni, ha a DHL nem rakta be az automatába a csomagot, az értesítést viszont elküldte és átvettnek is tekinti, holott az automata üres volt? Tapasztalat?
Figyelt kérdés
Sziasztok, külföldről rendeltem egy elég fontos csomagot, magánszemélytől, és DHL-en keresztül érkezett. Eleve elég macerás volt a vám, az ügyfélszolgálat sem volt túl segítőkész, de megoldódott, viszont később érkezett a csoamg, mint amit várt szállítási dátumnak írtak. A szállítás napján már nem tartózkodtam a városban, ezért egy közeli automatába irányítottam a csomagot és ahogy visszaértem el is mentem átvenni, azonban a megadott pin-kóddal nyitható kis fiókban nem volt semmi. Mivel kinyitottam a fiókot, az emailt is megkaptam, hogy átvettem a csomagot, de ismétlem ez nem történt meg mert üres volt az automata. Történt már hasonló itt valakivel, mit lehet tenni? Vasárnap van így az ügyfélszolgálatos telefonszám nem elérhető, normális email-cím amin keresni lehet őket nincs megadva, csak üzenet küldő felületek, amire már írtam, de így nem biztos hogy célba ér. A munkám miatt korlátozottan tudok napközben telefonálni. Tényleg fontos és drága csomag volt, de nem hiszem hogy ellopták volna, mert másnak értéktelen, nem tud vele kezdeni semmit, mivel méretre készült fellépő ruha volt, tehát csak a DHL cseszhette el, de hogy lehet úgy berakni egy csomagot, hogy nem rakja be? Bárkinek bármi ötlet, tapasztalat?nov. 10. 14:54
1/7 anonim válasza:
Ki lehet írni egy kérdést róla a gyakorikerdesek.hu-ra.
2/7 anonim válasza:
Ez mar eluszott, meg akkor kelett volna az ugyfelszolgalatot hivni
4/7 anonim válasza:
Nem segít rajtad, de velem egyszer előfordult, hogy mikor kivettem a csomagomat, volt a rekeszben egy másik csomag is. Feltételezem, annak sem ott kellett volna lennie. Szóval lehet, hogy a tiédet is máshova tették be, így lehet az, hogy betették, de mégsem. Majd írd le, érdekel, mi lesz a vége. (én felhívtam a telefonszámot, ami a csomagon volt és a címzett érte jött)
5/7 anonim válasza:
"egy közeli automatába irányítottam a csomagot "
Erről az átirányításról és annak megtörténtéről is kaptál külön tájékoztatást?
6/7 A kérdező kommentje:
2: ha elolvasod amit írtam mellé, akkor ott van hogy hívtam őket, de mivel vasárnap volt, nem volt elérhető ügyfélszolgálat.
4: válaszoltak aztán az üzenetemre amit írtam, nem derült ki pontosan mi történt, valami technika hibát említettek, ami miatt visszakerült a csomag a raktárukba és holnap kihozzák egy olyan címre, ahol át tudom venni, szóval szerencsére megoldódott, de azért írhattak volna erről amikor szembesültek vele, hogy az automatás dolog nem fog menni.
tegnap 20:02
7/7 anonim válasza:
Most minden futárszolgálat haldoklik, nem csak a dhl van aki már több mint egy hónapja nem kapja meg a csomagját, vagy épp sérülten érkezik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!