Mit lehet ilyenkor tenni?
Rendeltem egy viszonylag drága bluetooth fülhallgatót egy árukeresőn talált webshopből. Megbízhatónak volt jelölve. Viszont sajnos eléggé kényelmetlen ezért 14 napon belüli elállási jogot kihaszálva jeleztem, hogy visszaküldeném a terméket. Kaptam is választ, hogy hogyan csomagoljam vissza stb. Ezután jeleztem az üzletnek, hogy előkészítettem a terméket. Ők írták, hogy értesítették a futárszolgálatot.
Azóta viszont semmi. Nem jött a futár. E-mailekre nem reagálnak. A telefonszámuk nem kapcsolható és a weboldaluk sem elérhető már. Eltelt 15+ nap. Beszéltem a fogyasztóvédelemmel de sok haszna nem volt. Ők azt mondták, hogy előszőr forduljak a békéltető testülethez.... de ha elérhetetlen a cég nem értem mi értelme annak.
Egyetlen hely ahol még van nyoma interneten a cégnek az az árukereső partnerlistája... illetve a cégjegyzék. Nem áll felszámolás alatt szóval ötletem sincs, hogy itt mi történt- Nem hiszem el, hogy ilyet megúszhat egy cég... Sokan jeleztek hasonló problémát. Volt akinek sikerült visszaküldenie a termékét de a pénzt nem kapta vissza...
Itt találjátok az említett webshopot... hátha más is járt így. Esetleg akkor összeállva lehetne együttes feljelentést tenni vagy valami... nem tudom.
Az összes ilyen kicsi bolt ilyen. Egyikben se lesz rendes garancia vagy elállás vagy hasonló. Elektronikai cuccokat csak nagy boltokban veszek, emag, media, euronics, stb... Sőt, telefont telekomtól. Ott nem fognak szarozni ha valami garanciális gond van. Persze cserébe kicsit drágább, nem sokkal.
Az árukeresőn az utolsó értékelések mind szarok amúgy.
Bezárt a bolt, peched van, hogy pont akkor küldenéd vissza.
Taktika, hogy húzzák, ahogy lehet a dolgot, így fel fogod adni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!