A packeta ügyfélszolgálatát sikerült mostanában valakinek elérnie?
Bátor vagy, hogy önként bizniszelsz velük.
Sajnos nekem a temus csomagom van náluk, az összes eddigit a gls hozta. Ha tudom, hogy ezt a packetára bízzák tuti nem rendelek. De az, hogy olyan szinten összeomlott az egész, hogy gyakorlatilag az ügyfélszolgálat is kidöglött nem gondoltam volna….
A Temuval nagyon sok futárcég szerződött mostanában, be is döglik mind az áradatba. Ne csodálkozz, mert ha valaki pl 10 terméket rendel, azok egyesével érkeznek Kínából, a Temu magasról tesz rá, hogy az itteni futárok belefulladnak. Az 10 kiszállítás (szerencsés esetben véletlenül egyszerre érkezik meg néhány a magyar depóba, és a lelkesebb futárok összecsomizzák neked, de többnyire külön-külön napokon érkeznek meg a termékek, így ez nem lehetséges) Szóval az 10 fuvar, 10 box, de neked is 10 időpont, az ügyfeleseknek 10 hívás. Ez igen durva változás, amit nem feltétlenül láthattak előre :-(
Így nem nehéz belefulladni a feladatba, de szerintem mindez 1-2 hónapon belül megoldódik. A profession dugig van ilyen futár és ügyfeles hirdetésekkel, lesz is rá munkaerő.
Éppen ezek miatt én soha nem rendelek konkrétan házhoz, hanem boxba (a Temus gyártó úgyis átírja boxra, mert megteheti) Már most (október) megrendelem a karácsonyi ajándékokat, és egyszerre vagy megpróbálok ugyanattól a Temus gyártótól rendelni többféle terméket (nem sokszor sikerül...), vagy kevés csomagot generálok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!