Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Megéri az MVM-nél telefonos...

Megéri az MVM-nél telefonos ügyintézőként dolgozni? Mostanában nagyon sokszor látom, hogy hirdetik ezt az állást.

Figyelt kérdés
Van valakinek tapasztalata velük?

máj. 28. 13:06
 1/7 anonim ***** válasza:
92%
Ha kötélből vannak az idegeid, és vagy annyira intelligens, hogy nem veszed magadra, ha elküldik az MVM-et a p-...ba, akkor hajrá!
máj. 28. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Uh ennyire rossz a helyzet?
máj. 28. 14:28
 3/7 anonim ***** válasza:
54%
Nem
máj. 28. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Hát én a hibabejelentőben dolgoztam, vannak extrém figurák... de azért a többség rendes, ha te is megadod a tiszteletet. Volt, aki mondta is nekem, hogy köszöni, hogy én nem nézem hülyének és nem beszélek félre, mint a kolléganőim.
máj. 28. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
0%
Persze, hogy megéri. Itt lehet a legtöbbet keresni a világon
máj. 28. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
80%

Telefonos ügyfélszolgálat a legrosszabb, embert próbálóbb és idegileg kikészítő munka a világon.

Nem a megítélése miatt. Erre is szükség van, valakinek el kell végezni és megbecsülést érdemel, aki csinálja.

Viszont a munka körülmények a legtöbb helyen borzalmasak. Néhány percenként más idiótával kell beszélned más problémáikról, miközben a többség ingerült, frusztrált és rajtad vezeti le a céggel szembeni összes ellenérzését, akár megalapozott a véleménye, akár nem.

A munkáltató meg csak hajt téged, statisztikázza, hogy hány ügyfelet rendezel le naponta/óránként, mennyi időt beszélsz 1-1 ügyféllel, mennyire elégedettek veled az ügyfelek, stb. Sok helyen még wc-re is csak stopperrel mért keretek közt mehetsz ki és mindezért még csak halálra sem fizetnek.


Ennek minősített esete, ha nem bejövő hívásokat kell fogadnod, hanem te indítasz kéretlen hideghívásokat, hogy olyanokra sózz ár dolgokat, akik semmit nem akarnak venni tőled és azt sem értik, hogy jutottatok a telefonszámukhoz.


Úgy tudom, a legtöbb telefonközpontban max fél-egy évig dolgozik valaki, aztán fejvesztve menekül, lehetőleg bármi más területre.

máj. 31. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Nagyjából egyetértek #6-al, ez egy nagyon kemény munka.

Viszont van jó oldala is! Én 14 évig dolgoztam informatikai ügyfélszolgálatokon, és valóban nagyon idegőrlő tud lenni, ha olyan helyre mész, ahol csak a panaszt hallod, és nincs problémamegoldás feladatod. Olyan helyre ne menj, ahol "csak vedd fel a telefont, írd le, hogy mit mond a user, és dobd át a ticketet a megoldó-team-re"! Na, ott kiégsz pár hónap alatt!

Ahol neked is meg kell oldanod problémákat, és a user visszajelzése személyesen neked megy vissza, az fényévekkel jobb szitu! Ott a jó megoldást a user megköszöni, ami jólesik az embernek, és motiválóbb, mint egy fizuemelés :-)

MVM-nél valószínűleg nem ilyen, de érdemes megkérdezni pontosan.

Nemrég kerestem új munkahelyet, és (hosszú történet, miért) csak sima ügyfélszolgálatot találtam, amit el tudok vállalni. Csak azért vállaltam be, mert olyan második típusú feladat. Mindegy, hogy ez most nem IT.

Van, aki szerint bármilyen ügyfélszolgálat "szellemi szalagmunka". Nos, a development egy jó nagy része is az, csak nettó 7-800-ért.

Emberekkel foglalkozni nagyon nehéz, de szerethető feladat ;-)

okt. 14. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!