Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan sikerült a Simons...

Hogyan sikerült a Simons Burger és a Smashy-nek ekkora hype-ot csinálni?

Figyelt kérdés

Mivel érték el, hogy ekkora volt a hype a nyitáskor? Fizettek influenszereknek, hogy készítsenek anyagot róluk? Reklámokmoztak?

Még hozzám is eljutott pedig külföldön élek, nem vagyok budapesti, nem titkozok.


szept. 22. 10:20
 1/1 anonim válasza:

A Simons Burger és a Smashy nagy hype-ját több tényező is erősítette, amit gondosan felépített marketing stratégiával értek el:


Közösségi médiás jelenlét: Valószínű, hogy az Instagram és TikTok platformokon erős jelenléttel és tudatos posztolással, előzetes teaser kampányokkal hívták fel magukra a figyelmet. Ezek a platformok különösen alkalmasak arra, hogy gyorsan elérjék a fiatal, trendérzékeny közönséget.


Influenszerek bevonása: Nem ritka, hogy ilyen esetekben fizetett vagy barter alapú együttműködések jönnek létre influenszerekkel. Ők videókat, képeket készítenek az étteremről, ételekről, és a nyitás élményéről, így hitelesebb, közvetlenebb ajánlások jutnak el a követőikhez.


Exkluzivitás és limitált ajánlatok: A nyitásoknál gyakran alkalmaznak exkluzív ajánlatokat, mint pl. limitált kiadású burgerek vagy kedvezmények a nyitási időszak alatt. Ez azonnali érdeklődést vált ki, és a FOMO (fear of missing out) érzésére játszik.


Minőség és egyediség hangsúlyozása: Ha az étterem valóban kiemelkedő minőségű ételeket kínál, vagy különleges, még nem elterjedt stílusú burgereket, mint a Smash Burger, akkor az újdonság ereje is sokat számít.


Helyi sajtó és média támogatása: Sokan hívják fel a figyelmet helyi újságok, gasztroblogok, akik már a nyitás előtt írnak róluk.


Tehát valószínű, hogy ezek kombinációjával, valamint egy jól időzített marketingkampánnyal sikerült ekkora hype-ot generálni.

szept. 23. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!