Hogyan sikerült a Simons Burger és a Smashy-nek ekkora hype-ot csinálni?
Mivel érték el, hogy ekkora volt a hype a nyitáskor? Fizettek influenszereknek, hogy készítsenek anyagot róluk? Reklámokmoztak?
Még hozzám is eljutott pedig külföldön élek, nem vagyok budapesti, nem titkozok.
A Simons Burger és a Smashy nagy hype-ját több tényező is erősítette, amit gondosan felépített marketing stratégiával értek el:
Közösségi médiás jelenlét: Valószínű, hogy az Instagram és TikTok platformokon erős jelenléttel és tudatos posztolással, előzetes teaser kampányokkal hívták fel magukra a figyelmet. Ezek a platformok különösen alkalmasak arra, hogy gyorsan elérjék a fiatal, trendérzékeny közönséget.
Influenszerek bevonása: Nem ritka, hogy ilyen esetekben fizetett vagy barter alapú együttműködések jönnek létre influenszerekkel. Ők videókat, képeket készítenek az étteremről, ételekről, és a nyitás élményéről, így hitelesebb, közvetlenebb ajánlások jutnak el a követőikhez.
Exkluzivitás és limitált ajánlatok: A nyitásoknál gyakran alkalmaznak exkluzív ajánlatokat, mint pl. limitált kiadású burgerek vagy kedvezmények a nyitási időszak alatt. Ez azonnali érdeklődést vált ki, és a FOMO (fear of missing out) érzésére játszik.
Minőség és egyediség hangsúlyozása: Ha az étterem valóban kiemelkedő minőségű ételeket kínál, vagy különleges, még nem elterjedt stílusú burgereket, mint a Smash Burger, akkor az újdonság ereje is sokat számít.
Helyi sajtó és média támogatása: Sokan hívják fel a figyelmet helyi újságok, gasztroblogok, akik már a nyitás előtt írnak róluk.
Tehát valószínű, hogy ezek kombinációjával, valamint egy jól időzített marketingkampánnyal sikerült ekkora hype-ot generálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!