Jófogás! Mi a megoldás, hogy a vevőt elérjem valahogy?
Én is csak most jöttem rá, hogy mióta a Jófogás megújult, nem küld e-mail értesítést a belső levelekről, de még akkor sem, ha két napig nem nézte meg a címzett (régen ilyen is volt).
Sőt néha még belépve a narancssárga pötty sem látszik azonnal, hogy belső levél jött.
Van vagy lenne folyamatban két adásvételem is, az egyik 20 000 ft értékű, a másik sem annyira fillérek.
Rám írtak, hogy érdekli őket, megvennék, de hiába válaszoltam nem látják.
Az egyik be sem volt lépve azóta, a másik azóta többször is, de nyilván nem látja a válaszom.
Más elérhetőségem nincs hozzájuk.
Mit tudok most tenni, hogy lehetne ezt megoldani?
Köszönöm!
Telefonszámuk nem látszik?
Te láthatóvá tetted a tiédet?
Adtál meg a hirdetésben mail-címet?
Nem látszik. Nem szeretem kiirni csak annak szoktam megadni aki kéri de annak mindig.
Email címet ne adjunk meg, mindig figyelmeztet a jófogás.
Egy telefonszám megadásávól nem lesz semmi problémád.
Utálom ha csak email elérhetőség van.
Egyébként látni hogy olvasták-e ugyanúgy dupla zöld pipa.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!