A Lidl sza*** a fogyasztóvédelemre. Tapasztalatok?
Figyelt kérdés
szept. 3. 15:49
2/6 anonim válasza:
Egyszer akartam beírni náluk a panaszkönyvbe. Közölték hogy betelt az előző és nincsen másik. Megsértődtem és otthagytam őket. A tojás még mindig iszonyat romlott náluk, nincsen normálisan hűtve és gyorsan megromlik. Azt soha nem ott vásárolom. Vannak amúgy érdekes megoldások, ahová én járok. Nem azt a pékárut üti be a kasszánál, megreklamálom. De azt mondják hagyjuk, mert nem lenne akkora difi közte stb. Régebben a Munch csomagon volt akkora botrány, hogy ordibált egy nő a kasszással. Mert nem engedték neki az összeset elvinni. Azóta se nagyon láttam kirakva.
3/6 A kérdező kommentje:
Így van. Nálam is pontosan ez a pékárus trükk. Még mosolygott is. Köszönöm kettes.
szept. 3. 16:50
4/6 anonim válasza:
Nálam régebben történt olyan, hogy fogta és beütötte, hogy citromot vettem. Közben köze nem volt a citromhoz. Mikor mondtam, hogy ez nem jó, akkor meg engem néztek hülyének, hogy mi nem jó. Aztán javították, mivel addig ki sem fizettem.
Mióta van önkiszolgáló, azt választom ha lehet.
6/6 anonim válasza:
5. Így van, a tojást nem hűtik sem az Aldiban, sem a Spárban, valószínűleg a többi nagyban sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!