Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Félek holnap átvenni a csomago...

Félek holnap átvenni a csomagomat, mit mondjak a posta futárnak?

Figyelt kérdés

Július elején rendeltem egy ventilátort eltelt kettő hét és semmi visszajelzés nem volt a cégtől. Így írtam nekik hogy nem kérem a rendelésemet, majd küldtek is egy válasz emailt, hogy törölték az adatbázisból a rendelésemet.

Azután nyaralni voltam anyuméknál ez kb 12 nap volt. Jött egy email, hogy nem vettem át a csomagomat, a futár a postára tette le. Mivel 120 kmre voltam úgy voltam vele, hogy hazaérek és átveszem, mint kiderült ettől a cégtől jött csomagot, amit lemondtam és mégis elküldték azt a ventilátort, pedig már nem is lenne szükségem rá, mert idővel vettem másikat. Mire hazaértem a csomagomat már vissza is küldték, a postán felháborodva mondta a hölgy, hogy 2x is kint voltak a házamnál.

Most olyan bűntudatom van,hogy feleslegesen járt itt a futár.

De telefonáltam is a postának hogy nekem nem kell a csomag és mégse küldték előbb vissza.

Holnap jön egy másik csomagom, gondolom megint ez a futár fogja hozni már előre ideges vagyok, hogy mit mond majd, hogy nem vettem át az előző csomagomat.


aug. 6. 09:37
 1/9 anonim ***** válasza:
59%
Semmit nem mond. Megmondod neki, hogy lemondtad ezt a rendelést, kaptál is róla visszaigazolast, vigye vissza a feladonak. És ő szó nélkül vissza fogja vinni.
aug. 6. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
81%
KB lesz@rja hogy mit vettél át és mit nem.
aug. 6. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
73%

Semmit sem kell mondanod.

Egyébként meg nálunk mindig felhív előtte, úgyhogy sose jön feleslegesen, meg máshova sem. Nem érdekli őket, hogy átveszed, nem veszed, vissza kell-e küldeni.

aug. 6. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
25%
A sumákolásnál nincsen rosszabb - ráadásul nem is a te hibád volt. Mondd el mindennek a céget, ahol törölték a rendelésedet és menj tovább.
aug. 6. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:
63%
Jézusom, hogy te miken agonizálsz...nehéz lehet számodra már maga a puszta létezés is. Te jó Isten, milyen stressz lehet neked az élet, szerintem még azon is órákig tépelődhetsz, hogy vegyél-e levegőt, mert nehogy szennyezze a környezetet...
aug. 6. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
57%

Ezt azért lehet lazábban venni.

Kijön a futár. Megkérdezed, hogy legutóbb ő volt aki potyára jött ki?

Ha igen a válasz, akkor megmondodm neki, hogy ne haragudjon, totál nem érted, mert a rendelést lemondtad a webshopnál és vissza is igazoltál, így otthon se voltál. Ennyi. Nem fog parádézni miatta hidd el.

aug. 6. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
75%
De mi a f@szért kellene bármit is megkérdezni, bocsánatot kérni,egyáltalán megemlíteni? A postás kivitte a csomagot, gondolom munkaidőben. Nem voltak otthon, visszadobta a többi közé, bevitte a postára. Kész. semmilyen hátránya nem származott belőle senkinek.
aug. 6. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
63%
7 Végezte a dolgát. Nem lett hosszabb a munkaideje.
aug. 6. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
59%

Nem hajlongásos bocsánatkérés kell, ez inkább kommunikációs kezdeményezés, semmi extra. Jó ha jóban vagy a kézbesítőkkel, hasznos lehet még a jövőben.


Mi pl ha nem vagyunk itthon és nem utánvétes a csomag, akkor kérésre behozzák az udvarra és leteszik valahol ahol nincs szem előtt. Ha nem vagy velük jóban, tuti nem teszik meg.

aug. 6. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!