Hogy kaphatom vissza a pénzem?
Vagy hová lehet ilyen esetben fordilni.
Hónap közepén rendeltem a VásárBázis oldaláról előre fizetéssel.
Megjött a megerősítő email, azóta semmi üzenetet nem kaptam.
Se emailre, se telefonra nem válaszolnak.
Létező bolt, a vélemények elég megosztóak róla.
Viszont már kétszer kaptam emailt, hogy értékeljem a boltot. Pedig a rendelést nem kapta meg.
Ha nem lehet velük kommunikálni, úgy elég nehéz le elállni a rendeléstől.
Ezt lehet hogy be kell nyelned, mint tanulópénz.
Vagy írsz még nekik egy emailt, esetleg belengetve egy feljelentést,stb.
Egyébként ha egy weboldalnál nagyon megosztóak a vélemények, akkor jobb elkerülni és máshonnan megrendelni amit szeretnél.
Emailre nem válaszolnak. Telefont nem veszik fel.
Szerintem nem volt raktáron, amit rendeltem. Hiába jelezték úgy, hogy van.
Erről tájékoztathatnának, na mindegy.
Várok még 1-2 napot, aztán leértékelem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!