Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogy kaphatom vissza a pénzem?

Hogy kaphatom vissza a pénzem?

Figyelt kérdés

Vagy hová lehet ilyen esetben fordilni.

Hónap közepén rendeltem a VásárBázis oldaláról előre fizetéssel.

Megjött a megerősítő email, azóta semmi üzenetet nem kaptam.

Se emailre, se telefonra nem válaszolnak.

Létező bolt, a vélemények elég megosztóak róla.

Viszont már kétszer kaptam emailt, hogy értékeljem a boltot. Pedig a rendelést nem kapta meg.

Ha nem lehet velük kommunikálni, úgy elég nehéz le elállni a rendeléstől.



júl. 31. 17:23
 1/4 anonim ***** válasza:
80%

Ezt lehet hogy be kell nyelned, mint tanulópénz.

Vagy írsz még nekik egy emailt, esetleg belengetve egy feljelentést,stb.


Egyébként ha egy weboldalnál nagyon megosztóak a vélemények, akkor jobb elkerülni és máshonnan megrendelni amit szeretnél.

júl. 31. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Értékeld a legrosszabbra, egyből fel fognak hívni.
aug. 1. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Ez egy sima shoprenteres webshop, de a cégadatok és ÁSZF rendben fent vannak. Első körben hívd fel őket, hogy mi van a rendeléssel. Ha nem sikerül, akkor fogyasztóvédelem.
aug. 1. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Emailre nem válaszolnak. Telefont nem veszik fel.

Szerintem nem volt raktáron, amit rendeltem. Hiába jelezték úgy, hogy van.

Erről tájékoztathatnának, na mindegy.

Várok még 1-2 napot, aztán leértékelem.

aug. 1. 09:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!