Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha Magyarországon egy üzletben...

Ha Magyarországon egy üzletben nem lehet bankkártyával fizetni akkor feljelenthetem a NAVnál?

Figyelt kérdés
Úgy tudom 2021től kötelező a bankkártyás fizetés Magyarországon
júl. 23. 13:07
 1/8 anonim ***** válasza:
76%
Rosszul tudod
júl. 23. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Magyarországon 2021 óta kötelező az elektronikus fizetés biztosítása a kereskedők, szolgáltatók számára. A törvény egészen pontosan úgy fogalmaz, hogy „a kereskedő köteles biztosítani a fogyasztó számára az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását”
júl. 23. 13:20
 3/8 anonim ***** válasza:
90%

Ez a baj, a budos prolik nem tudnak ertelmezni...

Ha mar az uzlet ad neked egy bankszamla szamot es azt mondja hoy oda utalva fizethetsz akkor teljesiti ezt a kovetelmenyt. Ja es termeszetesen mondhatja azt is hogy amikor megerkezett a penz a szamlara csak akkor adja oda a termeket...

júl. 23. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
84%

@3


Ha én utalok, a pénz kb. 5 másodperc alatt van a számláján, ennek ellenére még sehol nem adtak erre lehetőséget. (Bankkártyás fizetés esetén csak napok múlva lesz a számláján a pénzem.)


Tudok olyan helyet, ahol évek óta, minden nap este 6-kor elromlik a terminál, s csak készpénzfizetés lehetséges.


Egyébként senki nem csinál semmit az ügyben. A NAV-ra nem is tartozik.


Minden jogszabály annyit ér, amennyit betartatnak belőle.


Olyan ez is, mint a biciklisnek a KRESZ. Elvileg vonatkozik rá, de se őt nem érdekli, se a rendőrt.

júl. 23. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
86%

#3


Pontosabban, kiállitja az átutalásos számlát, átadja a terméket és a számlán feltűntetett határidőig te átutalod neki a számla ellenértékét.


Így szabályos.

júl. 23. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

5

Állíthat ki díjbekérőt is amire

Te átutalod a pénzt és amikor megjön a pénz viheted a terméket

júl. 27. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:
Nem, a NAV nem foglalkozik hasonló panaszokkal. Érdemes először közvetlenül az üzlettel felvenni a kapcsolatot és megbeszélni velük a helyzetet. Ha az üzlet nem hajlandó megoldást találni, akkor esetleg a fogyasztóvédelemhez vagy más hatósághoz lehet fordulni a panasszal. Az ilyen ügyeket általában a fogyasztóvédelmi hatóságok kezelik, és ők tudnak segíteni a probléma megoldásában.
aug. 18. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

"Az ilyen ügyeket általában a fogyasztóvédelmi hatóságok kezelik, és ők tudnak segíteni"


Nem, az ilyen ügyekkel ma Magyarországon SENKI nem foglalkozik.

aug. 18. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!