Ez szerintetek scam?
Rendeltem egy csomagot a lampak.hu weboldalról amit 2 napja át is vettem és ki is fizettem. A mai nap jött egy email egy másik emailcímről amibe az volt benne, hogy
"Tisztelt címzett
a GLS futárszolgálat tájékoztatása alapján a ... számú csomag kézbesítésekor nem szedett be utánvétösszeget a csomag után."
Itt kérték, hogy küldjem el az összeget egy számlaszámra, stb.
Ami meglepett, hogy a csomagszám meg a gls csomagkereséshez kellő kód is megegyezett. Ezért nem tettem be egyből a spam mappába. Szerintetek ez scam?
vedd fel a kapcsolatot a gls-sel szerintem.
Kérdés, kp-vel vagy kártyával fizettél a futárnál?
Kérdés, hogy rendben kifizettél mindent? Rendeltél utánvéttel? Ha nem, akkor nincs tartozásod.
Milyen számlaszámot adtak meg? Az nem titkos, nyugodtan leírhatod ide.
A kérdés, hogy fizettél-e. Ha igen, akkor én az alábbiak szerint reagálnék (CC a központi email címre):
Itt az én álláspontom az lenne, hogy "Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el." Írnék nekik egy válaszlevelet, hogy szerintem én kifizettem, erre a bizonyítékom az, hogy fizetés nélkül a futár nem adja át a csomagot, de a cucc még mindig nálam van. Ha továbbra is úgy gondolják, hogy a fizetés nem történt meg, akkor küldjék el a bizonyítékot a kézbesítési címre postai levélben.
Ha nem fizettél, akkor mondanám, hogy jöjjön ki újra a futár és miközben bocsánatot kér az eredeti fizetési módon (KP vagy kártya) az eredeti összeget kifizetem (KP esetén átvételi elismervényt kérek).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!