Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Csak szerintem csökkent a DPD...

Csak szerintem csökkent a DPD színvonala?

Figyelt kérdés

Régen futár hozta ki a csomagom, minden oké volt, mindig.

Most már a H&M-nél az fizetős lett, így automatába kérem. Ez katasztrófa, eddig az 5. csomagomnál nem kapok meg vagy az átvevő kódos üzenetet vagy a fizetési linket. Most már vissza is viszik a csomagom, a saját hibájukból... Telefonon egész nap nem bírtam elérni őket (az automata bontja a vonalat, hogy vegyem fel online velük a kapcsolatot), csak az értékesítési osztályt, e-mailre még nem válaszoltak.


Ti is tapasztaltatok ilyet?



2024. jún. 8. 12:10
 1/4 anonim ***** válasza:

Valoszinuleg van rajtad kivul mas is a tobb millio ember kozott, aki szerint csokkent a DPD szinvonala.

Most mihez kezdesz ezzel az informacioval?

2024. jún. 8. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Csak meg akarom nyugtatni a lelkem, hogy nem csak ennyire szerencsétlen vagyok.
2024. jún. 8. 12:44
 3/4 anonim ***** válasza:
Ha DPD hoz ki, már nem is rendelek, nálunk egy ócska szar futár jár. A Temutól se rendelek többé, amíg nem a DPD a partnerük.
aug. 13. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

A DPD az tragédia, kabaré, amit ezek csinálnak, teljesen megbízhatatlanok, egyáltalán nem szolgáltatnak.


Pénteken küldtek infot, hogy hozzák akkor a csomagot. Végül 3 órás késéssel hozta a futár. Átvételkor mondja a futár, hogy nem lehet bankkártyával fizetni(reggel azt mondta, amikor felhívtam, hogy lehet kártyával fizetni).Ezútán pénteken azt mondta a futár, hogy kihozzák hétfőn. Úgy lett beregisztrálva az appba,úgy van, hogy a "szállítás időpontjában én nem voltam elérhető".Hétfőn nem hozták, 30perc várakozás után elértem az ügyfélszolgálatot, azt mondta, hogy kedden hozzák. Kedden sem hozták. Majd csütörtökön annyit láttam az appnan hogy "megtagadtam az átvételt". Ebből annyi igaz, hogy jeleztem nekik, ha nem hozzàk ki hamarosan, akkor lemondom a szàllítást. 2 hét telt el,már nem hivom őket, nem írok nekik, teljesen felesleges. Az app-ban úgy szerepel, hogy a "csomagot kézbesítették" apró gond, hogy nem kaptam meg. A következőket nem értem: 1, ha nem lehet bankkártyával fizetni, akkor miért nem küldenek erről valamilyen értesítést? 2, miért mondja pénteken a futár, hogy hozzák hétfőn, amikor nem hozzák? 3, miért van úgy beregisztrálva, hogy én "nem voltam elérhető a szállítás időpontjában?" 4, miért mondja az ügyfélszolgálatos hetfon, hogy kedden hozzák, ha akkor sem hozzák? 5, miért van úgy az appban, hogy "megtagadtam az átvételt, amikor ez ordas nagy hazugság?

jan. 12. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!