Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Melyik magánynyugdíjpénztárat...

Melyik magánynyugdíjpénztárat ajánlanátok? Pályakezdő vagyok.

Figyelt kérdés

Holnapig kell eldöntenem,hogy melyik magánnyugdíjpénztárhoz megyek, gondoltam kérek egy kis segítséget=)

Milyen szempontok alapján döntsek? Miket kell nézni? Ti mit ajánlanátok? Légyszi írjatok véleményeket és ötleteket is=)

Köszi

20L

2010. okt. 28. 12:54
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
0%
Sehova. Minek az...de most komolyan kerdezem. MINEK?
2010. okt. 28. 13:06
 2/12 A kérdező kommentje:

Kötelező belépni valahová, ez van. Én sem tudom miért, de kell.

A munkáltató oda utal nekem 8%-ot a bruttó béremből. Valahogy így van.

2010. okt. 28. 13:08
 3/12 anonim ***** válasza:
14%
Most akarják megszüntetnio én a helyedben inkább magam félretenném azt a pénzt, mert a amgánnyújdíjpénzt a bank használja és egyáltalán nincs biztosítésk h.te azt visszakapod.Nem kötelező választanod,de tényleg jobban megéri ha tem magad berakod minden hónapban a pénzt a bankba kamatozni.
2010. okt. 28. 13:09
 4/12 anonim ***** válasza:

Nem lesz kötelező.

[link]

5/12 anonim ***** válasza:

Rossz kategóriába kérdeztél, de amúgy ezt nézd át:

[link]

Kicsit gondolkodj tőzsde fejjel, és ha belépsz valahova, 5 éven belül ne válts, csak ha nagyon elkezd zuhanni.

Pici pénztárakat nem ajánlom, mert elkezdték beolvasztani őket a nagyokba, szóval el fognak tűnni lassan, és nem biztos, hogy tudni fogod, hova kerülsz és mikor.

6/12 anonim ***** válasza:

A magán nyugdíj pénztár jobb lenne, de ilyen körülmények között ami nálunk van,nem tudni.Az államnak teljes mértékben ki vagyunk szolgáltatva.Én 23 év ledolgozott időre egy fillér se kapok. Hiába tudom igazolni amit kell.

Amit javaslok, minél kevesebbet fizetni kötelezőt.Amit félre tudsz tenni, azt fektesd be külön. Én ennek köszönhetem, hogy normálisan meg tudok élni.Ha valamitől óvakodni kell, az a Állam!

2010. okt. 28. 13:10
 7/12 anonim ***** válasza:
85%