Miért ilyen igényesek a nincstlelen emberek?
Néhány hete eladtam egy régi montit 10 ezerért. Másnap visszahívott a nő, hogy reggelre leeresztett a gumi, és biztosan hibásan adtam el neki, mert ő még nem is használta. Nem akartam problémázni, úgyhogy mondtam, hogy hozza vissza, és 5 perc alatt kicserélem. Saját pénzen vettem bele egy új belsőt 1200ért, úgyhogy már olyan, mintha csak 8800ért adtam volna el a bringát.
Most, kb 3héttel később ismét hív, hogy a hátsó fogaskoszorú kopott, és cserélni kellene, ami a legolcsóbb 6500ft. Komolyan elvárta, hogy azt is vegyek neki újat, de mondtam, hogy szó sem lehet róla, oldja meg. Erre felháborodva kiábálni kezdett a telefonba, hogy én átvertem, meg micsoda szélhámos vagyok, bla-bla, és ezért feljelent.
Most komolyan, mit várnak az emberek egy olcsó használt terméktől? Életem végéig jótállást kell vállalnom és ingyen szervizelnem?
Ilyenkor rögtön az elején annyit kell mondani, hozzá vissza, adom a pénzt és viszlát.
Nem fogja visszahozni.
Csak balekot keres....
Hogyha jótállást vállaltál (ahogy hashtagben említetted), akkor teljesen jogosan várja el a helyreállítást, mi több, per esetén ki is tudja kényszeríteni.
Hogyha csak véletlenül írtad oda, akkor semmi joga nincs a javításra simán ki akar használni, egyáltalán nem igényességről van szó.
Autó vásárlásnal ez egy bevett szokás Borsodban, hogy lealkudják az árát, majd vásárlás után megfenyegetnek, mert "átverted őket" és minél jobban le akarnak húzni. Ne légy buta!
#9
Persze, nehogymár egy defekt miatt visszahozza... 🙃
Johogy nem azért jön vissza, hogy nem tetszik a színe. 🤣
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!