Vodafone-nál, az E-pack szolgáltatással volt már problémája valakinek?
A problémám, hogy nem teljesítettnek veszik...
Minden hónapban levonnak 500Ft-ot.
Utalással OTP-n keresztül, a saját applikációjukkal is próbáltam és az sms megérkezése napján utalok minden hónapban.
Mégis minden hónapban felszámolják.
Jár más is ebben a cipőben? Kíváncsi lennék másokkal is megcsinálják-e.
E-pack feltételei:
1 vagy 2 éves határozott idejű szerződés
Elektronikus számla, amely új mobil tarifacsomagra váltás esetén automatikusan érvényesül
Elektronikus csatornán történő számlabefizetés, azaz a számla rendezése a következő fizetési módok valamelyikén:
www.vodafone.hu/szamlabefizetés oldalon,
a My Vodafone mobil alkalmazáson keresztül, banki átutalással
csoportos beszedési megbízással, ATM bankautomatákon keresztül.
Számla kiegyenlítése a számlán feltüntetett fizetési határidőig
Nem a Vodafone magyarázata érdekelne, hanem az emberek, hogy jártak-e ebben a cipőben.
Megmagyarázni bármit megtudnak. Fura, hogy a számla létrejötte után egy nappal utalok minden hónapban és nem teljesítettnek veszik valamiért...
Természetesen bemegyek és rákérdezek, de előtte kíváncsi lennék, hogy ezt hány emberrel csinálták már meg és, hogy ők, hogy léptek fel ellene.
Az 500Ft az leszarva, kipróbáltam, hogy a lehető összes módon utaltam már nekik, mégis levonják... Szóval, most, nem mondhatják, hogy az én hibám. De gondoltam előtte megkérdem, más volt-e hasonló helyzetbe. Nem vagyok az a kapkodós ember, az az 2-3000Ft meg egy doboz cigi ára.
Elvi kérdés inkább.
Tehát megköttették velem az e-pack szolgáltatást, úgy, hogy amúgy is utalással intézem a számlakiegyenlítést, majd azóta is utalással intézem, s ők magyarán önkényesen küldik a leveleket havonta és felszámolják a díjakat.
Ez elég egyértelmű lesz. Köszönöm! Arra nem gondoltam, hogy a levél miatt.
Engem felhívtak és szerződés módosítást végeztünk a két év lejárta után.
És a telefonban, beszéltek erről, hogy az e-pack erről szól, késedelem nélkül elektronikus módon kell fizetnem. Azóta is és előtte is úgy fizettem. Késedelem nélkül.
A levelet küldik ők amúgy, azóta mióta előfizetéses vagyok.
Kíváncsi lennék, hogy tudnak-e így felmutatni valahonnan egy igazolást arról, hogy a csekk-et feladtam. Tehát, hogy nem utalással elektronikus módon fizettem. Megvannak a banki utalásról a bizonylataim ugye az applikációban. Próbáltam utalni nekik a saját applikációjukon keresztül, "symple pay" módon, úgy is felszámolták. De mint az előzőben Élesné írta, a levél miatt amit küldenek. De nem értem miért így van, hogy azt mondják teljesüljön az e-pack, időben utalok, s ők küldik a leveleket havonta, hogy ne teljesüljön? Viccesnek tűnne a fogyasztóvédelemnél így elmondva(amennyiben még van ilyen vagy így hívják).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!