Vélemények a fressnapfről, ügyfélszolgálati készségérő, hozzáállásáról?
Nagyon aranyosan tudnak tájékoztatni arról mindig hogy amit keresek az éppen miért nincs, és azt sem tudják hogy mikor lesz legközelebb.
A hozzáállás saját tapasztalatom szerint rendben van, de ez a végeredményen nem változtat, hogy nem tudom megvenni 10ből 9szer azt, amit szeretnék.
Roppant kedvesek egészen addig, amíg nincs problémád.
Molylepkés tápot kaptunk, cellux-szal volt ragasztva a megrepedt csomagolás, szóval teljesen egyértelműen a raktárban motyóztak bele. Sajnos nem látványos helyen volt a sérülés, nem tűnt fel, bontottam és öntöttem bele a táptárolóba, ott tűnt fel, hogy lárvás.
Az első emailre még nagyon készségesen reagáltak, hogy utánanéznek, utána kb. soha többet. Kb megfenyegettem őket, mert nem akarták visszaadni az árát (pedig csak a tápot kértem, a bekevert tápot és a táptárolót, ami szintén kuka lett, nem róttam fel nekik...), így sikerült több hét után kiharcolni, hogy ajándékutalványban(!) visszaadják. A végén nagy flegmán még odavetette az ügyfélszolgálatos az utolsó emailben, hogy legközelebb menjek a legközelebbi üzletbe panaszkodni, ne hozzájuk.
Azóta egy kósza jutifalatot sem vagyok hajlandó vásárolni tőlük, a kuponokat némi veszteséggel sikerült elcserélni ismerőssel, be se teszem oda a lábam. Marad a zooplus. És nagyon igyekszem nem belegondolni, hogy milyen állapot lehet a raktáraikban, hogy olyan szinten fertőzött tápot kaptunk, amilyet.
(A leckét is megtanultam, azóta minden felbontott tápot nagyon alaposan átvizsgálok, mielőtt bekeverném. Sérült zsákra pedig indoklás nélkül teszek panaszt.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!