Mit csináljak ha ez történt Vinteden?
Rendeltem egy drága csomagot, ami elvileg vissza lett küldve az eladóhoz. Bejelentettem a problémát, most azt írta ki hogy a "Vinted támogatási csapata vizsgálja a problémát.
48 órán belül jelentkezünk.
Probléma részleteinek megtekintése, probléma megoldása"
48 óra már elmúlt, nem tudom mihez kezdjek hogy visszakapjam a pénzem. Az eladó nem válaszol, utoljára 2 hete volt aktív
Vinteden az eladónak fizetsz, vagy a Vintednek?
Ha te az eladónak fizettél, akkor előfordulhat, hogy lehúzás áldozata lettél.
Ez esetben nem biztos, hogy a Vinted megtéríti a károd, ekkor feljelentést tehetsz a rendőrségen a csaló eladóval szemben.
"Vinteden keresztül fizettem"
Akkor semmi probléma. Majd a Vinted visszautalja az összeget.
"Rendeltem egy drága csomagot, ami elvileg vissza lett küldve az eladóhoz."
Miért lett visszaküldve?
Nem vetted át?
Vagy átvetted, de nem felelt meg a tartalma és visszaküldted?
Vagy miért?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!