Foxpost újraküldés hogy lehetséges?
A vevő nem tudta átvenni határidő előtt a csomagot.
Ami ráadásul utánvétes volt.
Tegnap vitték vissza a raktárba vagyis vette ki a futár.
Hétfő előtt nem tudok telefonálni az Ügyfélszolgálattal.
Tudja valaki hogy van vajon lehetőségem kérni, hogy újra tegyék be a célautomatába, ne pedig visszahozzák ide a feladásiba?
Köszönöm!
Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 2134 Ft. Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 1499 Ft ellenében.
Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.
Köszönöm!
Na vajon a vevő ilyen felár mellett átveszi vagy sem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!