Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Foxpost újraküldés hogy...

Foxpost újraküldés hogy lehetséges?

Figyelt kérdés

A vevő nem tudta átvenni határidő előtt a csomagot.

Ami ráadásul utánvétes volt.


Tegnap vitték vissza a raktárba vagyis vette ki a futár.


Hétfő előtt nem tudok telefonálni az Ügyfélszolgálattal.


Tudja valaki hogy van vajon lehetőségem kérni, hogy újra tegyék be a célautomatába, ne pedig visszahozzák ide a feladásiba?


Köszönöm!



febr. 3. 09:10
 1/2 anonim ***** válasza:

[link]


Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?


Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 2134 Ft.  Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 1499 Ft ellenében.


Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

febr. 3. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszönöm!


Na vajon a vevő ilyen felár mellett átveszi vagy sem...

febr. 3. 12:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!