Online rendeltem egy terméket. Sajnos figyelmetlen voltam és nem láttam az e-mailt, hogy elhelyezték az automatában. Visszaküldik a feladónak. Előre ki volt fizetve. Ilyenkor visszakapom az árát?
Figyelt kérdés
jan. 15. 12:45
1/3 anonim válasza:
Általában igen. Kivéve a szállítási díjat
2/3 anonim válasza:
Vagy hívd fel őket, hogy sajnálod de nem tudtál elmenni érte, kiküldenék-e újra.
3/3 anonim válasza:
Ilyenkor miért nem rögtön az illetékes futár céget hívod fel, hogy szeretnéd átvenni, csak nem tudtad időben megoldani?
Ha jelzed, hogy át akarod venni, akkor ők meg tudják hosszabbítani, hogy meddig veheted át. Ha külön kéred, akár a központból is vissza tudják még küldeni neked az automatába, de ehhez meg kéne tudniuk, hogy mit is akarsz. Ezt pedig gondolatolvasás helyett csak úgy tudnák megtudni, ha felhívnád őket és megbeszélnéd velük...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!