A Youtube, Spotify stb. oldalak miért nem teszik kizárólag csak előfizetők számára elérhetővé a tartalmukat?
Ezáltal biztosan sokkal többen fizetnének elő.
Vagy a reklámból száramzó bevétel még így is többet hozna, mint a megnövekedő premium előfizetések száma?
Viszont akkor kérdés, hogyha a reklám többet hoz, akkor üzleti szempontból mi értelme van a premium előfizetéseknek?
#20
Nem igazán értem az érvelésed. Én a Google üzleti stratégiáját próbálom megérteni. Nyilván senki nem fizetne elő, ha nem lennének reklámok, de abból meg nem lenne bevétele a cégnek. Míg ott Netflix, az embereknek meg se fordul a fejében, hogy ne fizessenek érte, mivel hogy csak fizetősen érhető el.
"Akarod használni a szolgáltatást? Akkor fizetsz és kész."
Szerencsére lehet használni fizetés nélkül is.
Nem kizárólag youtuberol van szo.
Ott az Apple music, csak fizetes elleneben működik. Vele ellentétben a Spotify ingyenes, de cserébe reklamokkal. Itt mar nincs az a különbség mint a Netflix es Youtube eseteben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!