Jófogás-on miért nem látom az eladó adatait "vásárlás" után?
Figyelt kérdés
Rámentem egy terméknél a "Házhozszállítással kérem" opcióra. Foxpost postázás el lett fogadva az eladó részéről viszont pár napja nincs semmi visszajelzés. Visszamenve a termék oldalára az szerepel, hogy "A termék elkelt", de nem látom ki adta fel a hírdetést. A profilomban se szerepel a vásárlásnál, hogy kitől is vettem a cuccot. Ez normális? Böngésző hiba lenne vagy éppen átverni készül valaki?2023. dec. 12. 16:23
1/1 anonim válasza:
Még nem fizettek ki gondolom Fox-ba kérted házhozszállítással.
Majd ha automatába lesz akkor fizetsz.
Nem átverés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!