Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jófogás-on miért nem látom az...

Jófogás-on miért nem látom az eladó adatait "vásárlás" után?

Figyelt kérdés
Rámentem egy terméknél a "Házhozszállítással kérem" opcióra. Foxpost postázás el lett fogadva az eladó részéről viszont pár napja nincs semmi visszajelzés. Visszamenve a termék oldalára az szerepel, hogy "A termék elkelt", de nem látom ki adta fel a hírdetést. A profilomban se szerepel a vásárlásnál, hogy kitől is vettem a cuccot. Ez normális? Böngésző hiba lenne vagy éppen átverni készül valaki?

2023. dec. 12. 16:23
 1/1 anonim ***** válasza:

Még nem fizettek ki gondolom Fox-ba kérted házhozszállítással.

Majd ha automatába lesz akkor fizetsz.

Nem átverés.

2023. dec. 13. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!