Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit a teendő paypalon ilyen...

Mit a teendő paypalon ilyen esetben?

Figyelt kérdés

Adott egy paypal fiók, amit online fizetésekhez használtam, eddig emailen keresztül kellett a megerősítő kódot kérnem és minden okés volt. Most random átváltott telefonos sms visszaigazolásra, ami azért gond, mert azt a kártyát amivel regisztráltam már kb 2 éve nem használtam és meg sincs mert költözés volt közben de már előtte se tudtam hova raktam sajnos.

Mit tudok tenni ilyen esetben? Törölni sem tudom azt a paypal accountot, mivel belépni sem tudok. Másikat nem tudok regisztrálni ha jól tudom, mert a kártya ehez van csatolva és nem engedi másikhoz addig. Mit tudok tenni ilyen esetben? Vagy mi a megoldás?


2023. nov. 7. 10:15
 1/4 anonim ***** válasza:
Hasznalj normalis penzugyi szolgaltatot. Ne a ppt ami elavult, lassu, draga es borzaszto a customer support.
2023. nov. 7. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos csak ezzel engedte egy bizonyos oldalon hogy fizessek. Pedig hiteles oldalról van szó. :D
2023. nov. 9. 10:09
 3/4 krwkco ***** válasza:
Írd le ezt egy email-ben a PayPal customer supportnak. Minden adattal: felhasználói azonosító, email cím, régi telefonszám, új telefonszám.
2023. nov. 9. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Az teljesen kizart hogy ne lett volna bankkartyas fizetesi lehetoseg ott ahol van paypal. Igy meg pl.egy revolut egyszer hasznalatos kartyajaval siman fizethettel volna.
2023. nov. 9. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!