A Jófogás megszorozza a hirdetést megtekintők számát?
A Marketplace-szel összehasonlítva furcsa.
Kb. 3 hete vannak fent dolgaim a Jófogáson, a bolti ár harmadáért-negyedéért, mindegyiknél ilyen 50-100 megtekintést írnak. De a kutya se érdeklődött ott.
A Marketplace-en ugyanezekre kb. 5-30 kattintást írnak, onnan viszont rendszeresen érkeznek érdeklődések, néha vevők is.
Lehetséges, hogy a Jófogáson megszorozzák mondjuk 8,3-mal a megtekintők számát? (Csak hogy ne kerek szám jöjjön ki.)
Oké, de akkor meg mi a magyarázata, hogy a sok megtekintő közül senki nem érdeklődik, a másik helyen meg a kevés közül is vannak érdeklődők? Minek nézné meg olyan sok ember, ha egyszer nem érdekli? Ezt a kettősséget nem először figyelem meg. Egy az egyben másolva teszem fel oda is a hirdetést, ugyanazzal a címmel, ugyanazzal a szöveggel, ugyanazokkal a képekkel.
Az mondjuk tény, hogy Marketplace-en sok c. is jön, de hát ha kifizeti a pénzt, akkor fűszoknyás néger is lehet tőlem, akkor is örülök nekik, és szaktanácsot adok a növények tartásával kapcsolatban. (Mivel a legtöbb cuccom nagy méretű dísznövény, amiket kis növények árán adok. De ez lényegtelen a téma szempontjából.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!