Admiral Markets ügyfélként volt-e valakinek rossz tapasztalata pénzvisszatérítésnél? Ha igen mi volt pontosan a probléma. Akinek nem volt problémája az kérem ne írjon.
Ha ilyen létezne, tőzsdés körökben híre lenne.
Ám, nincsenek ilyen hírek, de még csak pletykák sem.
Szóval, könnyen lehet, hogy nálad van valami hiba.
A story a következő:
1. Beutaltam 80.000 Ft-ot, váltottam Euró-ba ( így kedvezőbb mintha a bankom váltaná), kereskedtem több kevesebb sikerrel.
2. Gondoltam sok ez a pénz ahhoz hogy csak 0,01 Lottal kereskedem, így visszaváltottam Eurót ami 44665 Ft-ra jött ki, ezt banki utalással visszakértem, 0 Ft utalási költséget írt ki a rendszer. Ez volt 09.21 estefelé.
3. 09.22-én reggel kaptam egy utalást VIBER JÓVÁÍRÁS közleménnyel 30.100 Ft összeggel. Akkor ezt nem tudtam hova tenni, később jöttem rá hogy az AM utalta.
4. Közben már puhatolóztam az ügyfélszolgálatnál hogy megy az utalás, de biztosítottak róla hogy költségmentesen kapom meg a pénzem.
A netbankomban viszont láttam hogy ők 14565 Ft-al kevesebbet küldtek, az OTP szerint a viber utalás költsége vitte el az összeget. Vissza az AM ügyfélszolgálathoz, küldtek egy banki igazolást hogy a teljes 44.665 Ft-ot átutalták 09.21-én ( ehhez képest nem lehet azonnali viber mert csak másnap kaptam meg. De ez már a 15. levél mert közben nekem is bizonyítanom kellet hogy tényleg csak 30,100 Ft-ot kaptam. Igérték már tegnap hogy kivizsgálják az ügyet. Ma pénteken kaptam egy levelet, persze pont 18:00 néztem meg amikor az ügyfélszolg. elmegy haza, hogy a számlámon jóváírtak 91 Eurót! Igen az eddig is ott volt! Ez a válasz a hiányzó pénzemre? Már az asztalt csapkodom mérgemben! Most lett tele a tököm velük! Ha nem kapom meg a pénzt akkor rendőrségi feljelentés lesz csalás ügyben.
"az OTP szerint a viber utalás költsége vitte el az összeget"
Ez a mondatod arra utal, hogy a (szerinted) hiányzó összeg az OTP-nél van. Feltételezhetően a külföldi banktól érkező utalás költsége.
Egyébként brókercéghez nem utalni szokás, hanem bankkártyás befizetés, ami vásárlásnak minősül, tehát semmilyen költsége nincs. A bankkártyás visszatérítés is ingyenes az Admiralstól, havi egy alkalommal.
" Ez a mondatod arra utal, hogy a (szerinted) hiányzó összeg az OTP-nél van. Feltételezhetően a külföldi banktól érkező utalás költsége."
A viber költséget mindig az indító bank vonja le tehát az AM bankja a Barclays. De már az sem elképzelhetetlen hogy az OTP-nél van, ezt a vonalat is meg fogom vizsglni.
"Egyébként brókercéghez nem utalni szokás, hanem bankkártyás befizetés, ami vásárlásnak minősül, tehát semmilyen költsége nincs. A bankkártyás visszatérítés is ingyenes az Admiralstól, havi egy alkalommal."
Ez így van de ez a lényegen- befizetés helyett utalást írtam- nem változtat. Nem AM ügyfélszolgálat vagy inkognitóban? Mert akkor visszaszerezhetnétek a pénzem.
8/8
"Egyébként brókercéghez nem utalni szokás, hanem bankkártyás befizetés, ami vásárlásnak minősül, tehát semmilyen költsége nincs. A bankkártyás visszatérítés is ingyenes az Admiralstól, havi egy alkalommal."
Ez most valami reklám? Ezt fejezd be, és hagyd koncentrálni az embereket az eredeti kérdésre.
Nem, nem reklám, és nem vagyok az ügyfélszolgálat sem. Ám nekem is van számlám több brókercégnél is, s mindig a megoldásokat szoktam keresni, nem pedig a kifogásokat.
Időről időre előfordul, hogy külföldi számláról kapok utalást (nem brókercégtől teljesen más ügyben), s a fogadó bank mindig levon X költséget. Nem annyit, amennyit te hiányolsz, ám nem is az OTP-nél vagyok. Az OTP díjai, hozzáállása és üzletpolitikája nem kompatibilisek az elképzeléseimmel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!