Rendeltem interneten egy terméket.
A visszaigazolásban azt írják hogy az árváltoztatás
jogát fenntartják.
Rendben van ez így?
Figyelt kérdés
.... Vagy megírhatom nekik azt hogy én azon az Áron rendeltem meg amin..... És magasabb áron nem vagyok hajlandó átvenni...(?)
2023. szept. 4. 19:17
1/7 anonim válasza:
Épp a napokban futottam bele pont ebbe: egy háztartási gépekhez való pótalkatrészeket áruló webshop büszkén hirdeti az adott alkatrészről, hogy van nekik raktáron, 3500 Ft-ért. Megrendeltem, erre másnap törölték a rendelést, azzal, hogy sajnos a beszállítójuk nem tudja a korábbi áron szállítani, az árat javították (10000 Ft-ra), ha kell, rendeljem meg újra. Szerintem ez kimeríti a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat fogalmát. Ha már kiírják az árat (meg még azt is hazudják, hogy van raktáron), akkor szállítsák annyiért. Ha meg nem biztosak, akkor írják oda, hogy igény esetén be tudják szerezni és előrendelést lehessen rá csak leadni.
2023. szept. 4. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Igen.
2023. szept. 4. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 A kérdező kommentje:
Kettes válaszolónak:
Gondolom akkor az is rendben van ha én azt válaszolom nekik, hogy magasabb Áron nem kívánom megvenni.... Vagyis ha feljebb megy az ára elállok a vásárlástól akkor ne hozzák ki nekem....
2023. szept. 4. 20:15
4/7 anonim válasza:
Persze, hogy az is rendben van. Miért ne lenne?
2023. szept. 4. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
#3 igy van, az is rendben van. Te mostanaban szulettel?
2023. szept. 4. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
#7 Amellett hogy átérzem a problémáját és neki adok igazat, mert sajnos engedik hogy ilyeneket megtegyenek a boltok. Tényleg eléggé annak tűnik.
És az a baj hogy nem csak a webshopok ilyenek. Többször hagytam már én is ott a pénztárnál terméket mert pont az idő alatt változott meg az ára még én odaértem a pénztárhoz. És nem csak 20 forintal ment fentebb. És még a kasszás volt felháborodva hogy nem voltam hajlandó visszavinni a polcra és a hűtőbe az adott árut. A kettőt fizet hármat vihet poharas tejföl akció is pont az idő alatt járt le ameddig elértem a pénztárig. Sőt ugyanígy tejföllel jártam hogy ha elhoztam memtudom mennyit akkor x összeg helyett y összegért adják poharát. Persze mire odaértem a pénztárhoz ez is lejárt. Azt is otthagytam.
2023. szept. 5. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
#8: Pedig pont egy fizikai boltban kötelesek a polcon szereplő áron odaadni a terméket. Én például vettem már úgy kávét fillérekért, hogy szimplán elírták az akciót a polcon és nem 30%-kal kedvezmény volt kiírva, hanem az eredeti ár 30%-a. A pénztárgépben persze nem ez volt, de utána a recepción visszaadták a különbözetet.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!