Befizettem 2 hónapja egy csekket Smartbankon keresztül QR kóddal, viszont nem kaptam róla visszaigazolást. Valahogy tudom bizonyítani, hogy befizettem?
Figyelt kérdés
Smartbankba a QR kódos csekkbefizetéssel rendeztem az egyik számlánk nyáron, de nem kaptam róla visszaigazolást, csak a pénzt vonta le a számlámról, viszont most szükség lenne rá, vagy valamire, ami bizonyítja, hogy befizettem a csekket. Valahogy ezt tudom bizonyítani?2021. nov. 3. 21:13
1/1 anonim válasza:
Bankszámla kivonat vagy kérsz egy igazolást arról az utalásról a bankban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!