Már 2 csomagom sem kaptam meg az aliexpresstől, megreklamáltam, tracking unavaliable-s csomag, és a csíkon a városon már túlment, így azt a választ kaptam vissza, hogy vár az átvételre, de még nem vették át, ezért nem kapok vissza semmit.Ez így mi?
írtam a postának is, az express one-nak is, mert minden alis cuccot eddig az express one hozott. De ilyen azonosítóval, amit az alin ki tudok másolni, semmit nem tud senki. Értesítést nem kaptam semmiről. Egy hónapja itt kéne hogy legyen. Csak az ECSCCA kezdetű azonosítót találom, amivel sem a posta, sem express one nem dolgozik.
Ilyenkor mit lehet tenni ha már nem az első eset, és dühítő?
Nincs valami magyar telefonos ügyfélszolgálata az Alinak?
Köszönöm a válaszokat!
mindegy, a lényeg hogy a határidőnek le kell telnie, ez akár lehet háromnegyed év si.. Nekem is van tavalyi rendelés még nem reklamálhatok.
Ha lwetelik akkor 15 napod van reklamálni, és el is fogadják. a legdurvább az hogy háromnegyed év után is fejben kell tartanod különben bukod a pénzt
ja es koszi hogy felhoztad mert majdnem elfelejtettem, egy marcius 20-i rendelésemet már meg is tudtam reklamálni, 8.84 usd amit visszakapok.
Tehát lépések mert kipróbáltam.
Megjelenik hogy megjött, wirte review etc..
Ott kell kiválasztani az order detailst, majd refunds/returns és máris irharod a panaszod..
Sajna jól elrejtették nehogy egyszerű legyen.
Most várni kell pár napot, aliexpress megnézi hogy igaz e, jön egy valid judgement, és rá pár napra a pénz vissza
"Nincs valami magyar telefonos ügyfélszolgálata az Alinak?"
Mit akarsz a Alitol, ha mar az orszagban van a csomag? Semmi kozuk hozza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!