Ficsjo kérdése:
Nem azt a terméket kapom amit rendeltem egy haina ütvecsavarozót 68 részes két akkuval,helyette Höxter gép egy db17-es bit.5-6 e-mailt váltottunk de mindig a csomagküldőre hivatkoztak ott reklamáljak ,de nem reagálnak,mit TEGYEK?
Figyelt kérdés
Haina,helyett,Höxter2023. ápr. 25. 19:28
1/2 anonim válasza:
Ez lehet emberi tévedés is, és összekevert csomagok, nem biztos hogy át akartak verni.
A csomagküldő legfeljebb akkor tévedne, ha más nevére címzett küldeményt kézbesít neked (személyesen, vagy csomagponton). Ha a te nevedre címezték a téves árut, esetleg még a számla is benne volt a te nevedre kiállítva, a futárszolgálatnak ehhez semmi köze.
Online rendelésnél 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz, és visszajár a pénzed. Visszaküldöd a cuccot egy elállási nyilatkozattal, ha pedig ez sem tetszik az eladónak, akkor mehet a panasz a fogyasztóvédelemnek (békéltető testületnek). Itt két fél egymásnak ellentmondó álláspontja van, mert az eladó ragaszkodik ahhoz hogy jó terméket küldött, te pedig ahhoz hogy rosszat kaptál.
2/2 anonim válasza:
Honnan rendelted és hogyan fizettél pontosan?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!