Nekem, mint telefonos operátornak, lehet bármilyen büntetésem, hátrányom egy pereskedő ügyfél miatt?
Mi miatt indítana pert? Olyan hangnemben beszéltél? Becsületsértés?
Csak azért mert rendelt egy olyan dolgot, amire nincs szüksége, azért nem te vagy a hibás.
Nem tartottál fegyvert a fejéhez, hogy ha nem rendeli meg a cuccot, akkor az életével fizet.
A gyenge jellemű ember így jár. Én minden ilyen telefonos felkeresést vissza tudok utasítani.
Természetesen lehet. A nyilatkozataiért, cselekedeteiért mindenki felelősséggel tartozik, tegye ezt szóban, írásban, vagy bármilyen más módon.
A hátrány attól függ, mit csinálsz: ha pl. átvered és ezzel kárt okozol, akkor csalásért jelenthet fel, ha állandóan hívogatod, akkor zaklatásért, ha sértegeted, akkor becsületsértésért, és a többi.
Persze ha semmi olyat nem csinálsz, ami törvénybe ütközik, akkor nem lehet semmi bajod a dologból. De ha mégis, nem takarózhatsz azzal, hogy a céget tessék elővenni. Nem a cég mondta a dolgokat, hanem te.
Első: köszönöm a választ, megnyugtató.
Második: Egy scriptet kell szinte felolvasni. Amit mondok, azt nem én találom ki. Sértegetésről szó sincs. Lehet, hogy csalásban veszek részt, de akkor én is egy rászedett ember vagyok, amiért szintén a cég a felelős.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!