Telekom előfizetés megszűntetése? Van információd róla?
Van egy mobil előfizetésünk a családban, amit többször újítottunk már az évek során.
Édesanyám nevén van, és további telefonszámok vannak hozzárendelve, társkártyásként.
Legutóbb tavaly decemberben lett megújítva, tehát a két év hűség időből egy még adott, viszont van egy telefonszám, amit szeretnénk megszüntetni, nincs szükségünk rá egyéb okok miatt.
Azt tudjuk, hogy ilyen esetben kell kötbért fizetni, nem gond, kifizetnénk, de vajon mennyi lenne az az összeg a havidíjakon felül? Vagy hogyan működik ez?
Pont úgy dolgozom én is, ahogy az üzletük nyitva van, de januárban most már rászánom magam, bemegyek, mert online semmit nem lehet intézni…, folyamatosan valami “Vanda” jelentkezik be, gondolom automatikus géphang, 0 használható infó, legnagyobb tanácsa, hogy keressem fel a legközelebbi üzletet…
Hátha valaki jártas a témában itt és tud bármiféle információt adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!