Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Múlthónapban édesanyámék...

Múlthónapban édesanyámék megszüntették a T-Home előfizetést a vezetékes telefonnal együtt.Vissza is vitték a két adaptert.Kifizettem azt a számlát ami még abban a hónapba jött. Azt mondták ezután már nem küldenek semmit hisz megszüntették,de mégsem?

Figyelt kérdés

Tegnap megint jött egy csekk a T-Home-tól.

Most akkor ez mi?

Nem értem..

Hisz meg lett szüntetve az egész..

Veletek volt már ilyen esetleg?

Az biztos, hogy nem fizetem be hisz mire fel? Nincs is itthon TV, a két adaptert is visszavittük.



2021. aug. 21. 13:56
 1/5 anonim ***** válasza:
90%

Valószínüleg még nem érték utol magukag a belsö adminisztrációval és automatikusan jönnek a csekkek tovább.

A legokosabb, ha felhívod öket és udvariasan tisztázod a helyzetet.

2021. aug. 21. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Így lesz, hétfőn felhívom őket.
2021. aug. 21. 14:25
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Minek vársz hétfőig? 24/7ben van ügyfélszolgálat
2021. aug. 21. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Aha, csak hogy a 1414-es telefonszámon az idióta Vanda robot jelentkezik akinek hiába mondod nem érti:D..
2021. aug. 21. 17:10
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Azt mondod Vandának: "számlareklamáció". ...és azonnal kapcsol.

Szerintem a rendszeres számlázási időpontban számlázták ki az utsó forgalmakat.

2021. aug. 22. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!