Van-e valakinek tapasztalata a Sameday fuvarozó céggel? Tudtok-e élő elérhetőséget. A neten megadott telefonszém nem működik. A megrendelt termék nem volt az easyboxban.Sem az Emag,sem az easy shop nem tud segítséget adni,
miért jó így vásárolni?
lottó érzés ?
nyerek vagy nem ?
lesz valami a rekeszben vagy nem ?
Újabb sikersztori: rendeltem egy hűtőt eMagról, nem olcsót (300ezres kategória). Kiszállítás még 7000.
Pozitívum: a megrendelést követő nap hozták is, tényleg gyorsak.
Negatívum: a futár srác közölte, hogy ugyan van lift, de mivel a hűtő nem fér be, ezért csak a 4. emeletig köteles felhozni. Viszont ha adok valamennyit, akkor felhozza a 6. emeletig. Mondtam, neki, hogy 2ezer forint megfelel (kézbe, nyilván). Kiröhögött, mondta, hogy egy 10-es. Mondom TESSSÉÉÉÉK? Nem hittem a fülemnek. Mondta, hogy annyi, ő nem fogja feljebb vinni, neki annyit nem ér meg. De mondom ember, az +2 emelet...Nem, ő akkor sem. Jó, hát mondom ha nem, hát nem. És baszki tényleg felhozta a 4.-re és ott hagyta. Nyilván a szomszéddal utána felvittük 5 perc alatt, de ez a kicsinyes hozzáállás kiakaszt. Azt a 2ezret amúgy is odaadtam volna jattnak ha felhozza magától, minden cirkusz nélkül a 6. emeletre, mert sajnálom csórikat, biztos nehéz a meló, én megértem.
De még ő kérte ki magának, hogy ő 600ft-ot kap a cégtől címenként, ő ennyiért csak a kötelezőt teljesíti, de ha többet akarok, az egy 10-es... :D Hát mit mondjak, jól megy, ha nem "hajol le" 2000 forintért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!