E.ON június óta nem küld számlát, sem a magánszemély, sem üzleti ügyfél ismerőseimnek. Miért?
Az E-on-nak szólj, nekem rendesen jönnek a számlák. Igaz, én évek óta e-számlát kérek, nem papíralapút.
De olyat hallottam, hogy a köcsög MVM augusztus óta nem számláz, mert xar a rendszerük. Nem lehet, hogy áttettek az MVM-hez?
Nekem (lakossági fogyasztó, falusi házban) az MVM 2022. július 31. óta nem küld villamos energia számlát; azóta szeptemberben volt éves szolgáltatói leolvasás is, a fiókomban látom a mérőállást.
Telefonon elérhetetlenek, a személyes ügyfélszolgálatuk előtt akkora a sor, hogy egyáltalán nem akaródzott beállni, az emailre csak egy robot szöveg érkezett, hogy megkapták, igyekeznek mielőbb válaszolni; igen hosszú idő óta tart az igyekezetük.
Nekem is elektronikusan érkez(né)nek a számlák, ahogy a 3-as válaszban szerepel. De, a fiók szerint minden rendben, nincs fizetetlen számlám, és tényleg nincs új, közel fél éve.
(Szintén az MVM a gázszámlákat rendre küldi, az egyszerre történt éves leolvasás után megkaptam az elszámoló számlát és azóta már két havi részszámlát is.)
A június óta az necces, de nem jó ügyfeleket egyben kérdezni, mindenki egyénileg vizsgálandó. Nem a tarifa a lényeg, inkább a fogyasztási szokás.
Kicsi a fogyasztás? Nem volt éves ami után még kevesebb lett? Mennyi a részszámla mennyiség? Ha túl kicsi akkor nem készül számla vagy X havonta. Pl az elszámoló számla ha megvan érdemes megnézni a következő időszakra megállapított mennyiséget.
A legfontosabb:
Regisztrálj be eon.hu-n online és ezeket nézd meg és az ismerőseid is. Itt azért már rá lehetne jönni. A nem lakossági meg hát ki tudja? Piacon van, egyetemes maradt? Ezek nem egy csettintések, de itt is ugyanazok a kérdéseim lennének 😉
Remélem tudtam segíteni 😉
Az MVM egy trágyadomb. Nekem csak a gáz van ott, de kínszenvedés bármit is elérni náluk. Telefonos ügyfélszolgálattal 50 perc után sikerült beszélnem és lópikulát nem tudtak segíteni, csak hogy küldjem el a kérésemet emailben. Elküldtem. Két hónap volt, mire reagáltak rá.
Voltam ügyfélszolgálaton is. Mázlim volt, mert sikerült lecsapni egy lemondott időpontra (az is 3 hétre volt), mert egyébként 2 hónappal későbbre lenne csak időpont. Hatalmas sor az iroda előtt, mert ugye kényelmesen csak 8-tól 2-ig vannak nyitva. És hallottam, hogy sokan nem kaptak július óta számlát és mérőállást sem tudnak beírni, mert szar a rendszer. Botrány.
Ja, és akkor van pofájuk a minap felhívni, hogy biztosítást ajánljanak. Mondom "kár a gőzért, épp egy hete sikerült végre lemondanom a korábbi biztosításotokat".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!