Lehet, hogy a webaruhaz nem adja vissza a penzt?Férjemtől kaptam egy arany nyakláncot ajándékba. Az első alkalommal, amikor fel akarta tenni a nyakamba eltört a kapocsnál. Az interneten rendelte egy nagyobb webáruházból.
Szerettük volna visszaküldeni és a pénzt visszakérni, de erre nem hajlandóak, hanem a javittatást vállalnák,de a mi költségünkre. Az igazság az, hogy vagy forrasztási, vagy anyag hiba lehet, nem értek hozzá, de nem gondolom, hogy egy egyszeri felvételnél már el kellene törnie.
Ez létezik, hogy nem adják vissza a pénzt? Ekkora összegért én már nem akarnám a javított láncot, félek újra eltörne, nem a legjobb minőség ezek szerint.
Én úgy tudom hogy 14 napig akkor is elállhatsz a vásárlástól ha semmi baja a terméknek. Kötelesek visszavenni. Linkelem a "fogyasztóbarát" erre vonatkozó oldalát. Mondd meg nekik hogy nem élsz a javítással csak elállsz a vásárlástól.
Ha nem sérülten érkezett, akkor nem köteles visszavenni a 14 napos határidőn túl.
Mi van az ÁSZF-ben a garanciáról?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!