Emag vagy Mall pont hu, mernétek ilyen oldalról nagyobb értékben rendelni? Nincs üzletük, mi van, ha érvényesíteni kell a garanciát?
Olyan sok rosszat hallani/olvasni az olyan webáruházakról, amelyeknek nincs személyes ügyfélszolgálata.
Pl. a gruppi semmire nem reagál, ha baj van, sehogy sem lehet őket elérni. Telefonra, emailre nem reagálnak.
Az emag meg a mall elég nagyok, de náluk sem tudom, hogyan lehetne érvényesíteni a garanciát. Nekem kell visszaküldeni a terméket? Műszaki cikkről lenne szó, ami nagy csomag, szóval a postaköltség is egy vagyon lenne, meg gondolom biztosítani kell, nehogy az legyen, hogy én csomagoltam/adtam fel rosszul, ezért sérült meg.
Több tízezer forintról lenne szó, ezért tartok a dologtól.
Edigital-nál is van ugyanaz a termék, már majdnem megrendeltem, de előbb mindig rákeresek a véleményekre, árgép vagy árukereső oldalon, és itt láttam, hogy máshol jóval olcsóbb.
Nem is gondoltam volna, hogy az edigital ennyivel drágábban adja.
Viszont az edigitalnak minden nagyobb városban van üzlete. De pl. MediaMarkt-ba vittem már vissza hibás kisgépet, szó nélkül rendezték a panaszom.
Emagról egyébként rendeltem már állateledelt, azzal nem volt semmi gond, de ugye az nem olyasmi, amire 2 év garancia (jótállás) van.
Mindjárt szétnézek a Tékozló Homáron, bár ott kirívó esetek vannak, de ha túl sok a panaszos ügy, az jelenthet valamit.
Addig is ha van szenélyes tapasztalatotok, szívesen venném.
Emag elvileg holnap nyit üzletet Pesten. Azt viszont nem tudom, hogy lesz e magyar cég is mögötte vagy csak marad a Román.
Edigitált megvette az emag, kb egyre megy a kettő, egyébként Edigitáltől én többet nem vásárolok drágább cuccot.
Keress rá facen az extreme digital károsultakra. Van jópár ember. Mostanában nem ritka, hogy törött fehér árut küldenek, én is tapasztaltam. Nagyon nem korrekt cég. Főleg ha garanciáról van szó.
:O
Na, akkor mindegy, honnan rendelek...
Köszi az infót!
Edigitaltól rendeltem már idén szerszámgépet, meg háztartási kisgépet, semmi gond nem volt.
De amúgy gondolom, minden cég esetében van, aki hibás vagy sérült árut kap, míg a nagy többségnek minden rendben.
Emiatt nem szeretek adni egy-egy ilyen történetre, mert bármi történhet szállítás során, ilyenkor nyilván nem a bolté a felelősség, de a vevő rajtuk próbálja leverni, mert fut a pénze után. Aztán ebből születnek a gyalázó cikkek, pedig nem jogos.
Pl. divat ezen az oldalon a jófogást szidni, nekem pedig minden rendben megérkezett onnan. És akik szidják, mindig a vaterát istenítik, hogy az mennyivel jobb. Hááát... választék semmi, 2x akartam onnan rendelni, 2x próbáltak meg átverni, ahhoz képest, hogy mennyire megbízható.
Köszi a válaszokat!
Én is sok mindent rendeltem az ed-től, nem kevés pénzért, az évek alatt. Akkor ismered meg őket igazán ha ügyintézésre szorulsz, pl törött áru intézésre, vagy garanciára.
Képesek napokig, hetekig nem válaszolni, sablon választ küldeni, szarni rád. Akkor el tud gurulni az ember gyógyszere.
A csoportba beírt 1 csávó aki náluk dolgozott, hát írt pár érdekességet. Pl a 14 napos elállás után visszaküldött terméket adják neked a boltban és úgy csinálnak mintha ott bontanák ki előtted.
Mind1, nem lebeszélni akarlak, majd meglátod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!