Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A nagy üzletláncok miért nem...

A nagy üzletláncok miért nem olvassák el a vevők bejegyzéseit, leveleit?

Figyelt kérdés

Az Auchannál a "vásárlók könyvébe" beírtam, hogy szerintem a pékárura is ki kellene terjeszteni a zöldségeknél és gyümölcsöknél alkalmazott előzetes felcímkézést, hogy ne a pénztárnál kelljen ezzel más vevőket feltartani. Azt a választ kaptam, hogy sajnálják, hogy kellemetlenség ért, legközelebb forduljak az áruházvezetőhöz. Azaz el sem olvasták a bejegyzésem.

A DM-ben kérdeztem valamit a pénztárostól, többszöri kérdésemre sem válaszolt. Küldtem egy e-mailt a vevő"szolgálat"-nak, akiktől azt a választ kaptam, hogy forduljak a kérdésemmel a pénztároshoz. Visszaírtam, hogy nem válaszolt. Erre elnézést kértek, de a kért tájékoztatást továbbra sem adták meg.



#vevőszolgálat #vevőreklamásió
2022. okt. 27. 09:33
 1/7 anonim ***** válasza:
57%
Mert igy tartja kedvuk.
2022. okt. 27. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Kis üzlet is van ilyen. Vevő ír hat oldalnyi (!) panaszáradatot, ami ugyan jogos volt, de mégsem. Az egyik kolléga hanglejtése nem tetszett neki.

A főnök intézkedése: a vásárlót az üzletből kitiltottam.

Tessék! :-)

2022. okt. 27. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
8%

Ez csak az én feltételezésem, de valószínűleg azért, mert 99%-ban olyan ostoba proletárok írják, akiknek semmi fogalma nincs az egész belső működésről, és a lelátóról tudnak csak nagyon hangosan okoskodni.


Vegyük példának a zöldség gyümölcsös esetet.

Tetszeni fog a vevőnek, ha a zöldség gyümölcs árába pluszba beépül annak a dolgozónak költsége, aki felcimkézi?


Dehogy is, vért és epét habzó szájjal fog őrjöngeni a hitvány proletár, hogy mi az hogy megint árat emeltek.

2022. okt. 27. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
48%

Sajnos törvény kötelezi őket, hogy foglalkozzanak vele. A marhaságokkal is. A kérdező problémái még tűrhetőek.

Ugyan nem vásárlók könyve, de online vélemények termékek alatt. Azaz le írhatja a vevő, hogy amit vett, azzal mennyire elégedett.

Kétszemélyes kávéfőző: szart sem ér. Nem lehet vele hat adagot főzni.

Egy másik: nem köszönt a futás.

Rengeteg marhaság van, és nem mindegyiknél süt, hogy az.

Csomagolják össze a pékárut. Van, ahol megteszik. Sőt olyan is, ahol eleve úgy szállítják. Az Auchannál is van sok ilyen termék. Nem mindenki szereti. Kapacitás sincs arra, hogy ott helyben valaki ezzel foglalkozzon.

A pénztáros meg nem információs pult. Nem feladata a kedves vevővel beszélgetni.

2022. okt. 27. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

#3 Honnan tudod, hogy a DM-ben mit kérdezte?

#4 A felcímkézést a vevő végzi.

#5 Egy dolog a tájékoztatás, más a beszélgetés. Egyébként a kérdéshez fűzött megjegyzésbe beírtam, hogy a vevőszolgálat sem válaszolt.

2022. okt. 27. 12:23
 6/7 A kérdező kommentje:
#6 ...kérdeztem, bocs.
2022. okt. 27. 12:24
 7/7 anonim ***** válasza:
Mi sem foglalkozunk vele, minek? 99%-uk csak rosszindulatú komment. A maradék 1% tanács meg olyan, hogy valakinek az tetszik valakinek meg fordítva...
2022. okt. 27. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!