Mit tudok tenni, ha jogtalanul akarnak pénzbehajtókat küldeni rám?
4 évvel ezelőtt vettem egy aktiváló kódot (PayPal-on keresztül) egy játékhoz az mmoga oldalról, viszont mikor szerettem volna beváltani, azt írta, hogy egy másik accounthoz már felhasználták. Egyből írtam nekik, de semmi válasz nem jött, így a PayPal-hoz fordultam, akik a screenshotok alapján a javamra döntöttek. Az mmoga-től még ott sem jött semmi válasz, pedig 1 hónapjuk volt rá vitatni.
A tegnapi nap kaptam tőlük egy e-mailt, hogy tartozok nekik 60€-val (48€ a játék + 12€ az ő adminisztrációs költségük) és 5 napom van fizetni vagy pénzbehajtóknak átadják az ügyet, mivel konkrétan feléjük nem szolgáltattam semmilyen bizonyítékot.
Biztos kell lenni valami EU-s fogyasztóvédelmi törvénynek, amire lehet hivatkozni, hogy én jogosult voltam a visszatérítésre. Az hogy ők nem foglalkoztak a dologgal, én úgy gondolom, az nem az én hibám.
Olyantól szeretném főleg kérdezni, hogy mit tudok tenni ilyenkor, aki jártas a témában.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szerintem működj együtt velük és őrizd meg az erről szóló email-eket.
Küld el a screenshotot, arról hogy nem működik a kód. Írj egy reklamációs emailt a Steam-nek (nem tudom, mi az és nem ér annyit, hogy ráguglizzak ), arról hogy nem működik a kódód és hogy mikor aktiválták. Ha az a válasz, hogy nem mondják meg, akkor átküldöd a levelet az mmoga-nak. Ezek nem kerülnek semmibe.
Csak az a lényeg, hogy ne fuss ki a paypal határidőből. Akkor is megindíthatod a visszatérítést, ha még nem kaptál választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!