Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tudok tenni, ha jogtalanul...

Mit tudok tenni, ha jogtalanul akarnak pénzbehajtókat küldeni rám?

Figyelt kérdés

4 évvel ezelőtt vettem egy aktiváló kódot (PayPal-on keresztül) egy játékhoz az mmoga oldalról, viszont mikor szerettem volna beváltani, azt írta, hogy egy másik accounthoz már felhasználták. Egyből írtam nekik, de semmi válasz nem jött, így a PayPal-hoz fordultam, akik a screenshotok alapján a javamra döntöttek. Az mmoga-től még ott sem jött semmi válasz, pedig 1 hónapjuk volt rá vitatni.


A tegnapi nap kaptam tőlük egy e-mailt, hogy tartozok nekik 60€-val (48€ a játék + 12€ az ő adminisztrációs költségük) és 5 napom van fizetni vagy pénzbehajtóknak átadják az ügyet, mivel konkrétan feléjük nem szolgáltattam semmilyen bizonyítékot.


Biztos kell lenni valami EU-s fogyasztóvédelmi törvénynek, amire lehet hivatkozni, hogy én jogosult voltam a visszatérítésre. Az hogy ők nem foglalkoztak a dologgal, én úgy gondolom, az nem az én hibám.


Olyantól szeretném főleg kérdezni, hogy mit tudok tenni ilyenkor, aki jártas a témában.


Előre is köszönöm a válaszokat!



2022. okt. 15. 02:04
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Fordulj szakjogászhoz. Nagy fejest ugrás ilyen arctalan társaságokkal üzletelni. Abból élnek, hogy lehúznak.
2022. okt. 15. 04:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem fog senki behajtókat küldeni rád, ez csak egy üres fenyegetés hogy hátha betojsz és fizetsz.
2022. okt. 15. 05:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 krwkco ***** válasza:
100%
Szerintem, hogy bárki törvényesen végrehajtókat küldjön, ahhoz életbe lépett fizetési meghagyás vagy bírósági itélet kell. Inkább arról lehet szó, hogy átadják a követelés egy ezzel foglakozó cégnek. Vagy tényleg csak üres duma mindeféle jogi alap nélkül.
2022. okt. 15. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Egyébként érdekes, mert azután kaptam ezt az e-mailt, hogy ismételten megtörtént, hogy érvénytelen kódot kaptam (egyébként 21 rendelésemből kétszer fordult elő, hogy nem volt jó a kód) és most, hogy megint panaszt tettem hozták fel ezt a korábbi ügyet. Egyből írtam is nekik, hogy én jogosan kaptam a visszatérítést és hogy szeretném tudni, mire fel akarják ezt behajtani rajtam. Most egyből áttértek az aktuális ügyemre és a screenshot bizonyítékon túl azt kérték tőlem, hogy kérjem ki a Steam-től, hogy mikor aktiválták be korábban a kódot, de véletlenül se említsem, hogy ők kérték. Azért ez már elég átlátszó. Azon túl, hogy úgysem adnak ki ilyen információt, mégis mivel tehetnék én többet mint ők xd?? Ugyanúgy rá tudnak ők is kérdezni.
2022. okt. 15. 09:19
 5/7 krwkco ***** válasza:
100%

Szerintem működj együtt velük és őrizd meg az erről szóló email-eket.

Küld el a screenshotot, arról hogy nem működik a kód. Írj egy reklamációs emailt a Steam-nek (nem tudom, mi az és nem ér annyit, hogy ráguglizzak ), arról hogy nem működik a kódód és hogy mikor aktiválták. Ha az a válasz, hogy nem mondják meg, akkor átküldöd a levelet az mmoga-nak. Ezek nem kerülnek semmibe.

Csak az a lényeg, hogy ne fuss ki a paypal határidőből. Akkor is megindíthatod a visszatérítést, ha még nem kaptál választ.

2022. okt. 15. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 NTBS ***** válasza:
Ügyvédet fogadsz.
2022. okt. 17. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
#6 Ügyvédet azért nem fogadok, mert kb. a tanácsadás díja ugyanannyi, mint a "tartozás".
2022. okt. 17. 19:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!