Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vodafone panasz, ez mit...

Vodafone panasz, ez mit jelent pontosan?törlik a kötbért?

Figyelt kérdés

Sziasztok.

Júniusban tettem panaszt a Vodafone-nak, ma érkezett válasz.

Most akkor törlik a kötbért vagy nem?

Nem igazán értem..

Lentebb küldöm a kép linkjét.



2022. júl. 29. 19:22
 1/6 A kérdező kommentje:
2022. júl. 29. 19:23
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Én úgy értelmezem, hogy törlik.
2022. júl. 29. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Igen, ennek alapján törlik.


Az ügyfélszolgálati felületen (MyVodafone) megjelenik majd egy számla, -90616 Ft összeggel, ez azt jelenti, hogy ennyit jóváírnak neked, ami pont kinullázza az eredeti kötbért.


Ha 30 napon nem jelenik meg ilyen számla, akkor mindenképpen hívd fel az ügyfélszolgálatot!

2022. júl. 29. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Nagyon szépen köszönöm Nektek.

Reméltem hogy így lesz :)

2022. júl. 29. 19:49
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Igen, a jóváírás ebben az esetben azt jelenti, hogy törlik. Technikailag ez úgy néz ki, hogy a folyószámlán a +x kötbér után -x összeget könyvelnek fel, vagyis "jóváírnak".

(Tényleg szörnyű ez a hivatalos nyelv.)

2022. júl. 29. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm,igen, szörnyű.. próbáltam kikövetkeztetni hogy azt jelenti hogy törölték,de nem voltam biztos benne..

Mennyivel egyszerűbb lenne ha simán az lenne oda írva hogy törölték..😁

2022. júl. 29. 22:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!