Szerintük nem fizettem,szerintem ige,ti mit tennétek a helyemben?
Meg karácsonyra vásároltam egy ajándékot 12000 Ft értékben, kiszállítással. Most kaptam egy e-mailt a cégtől, hogy nem fizettem ki és ezt rendezzem most, mert a szállítólapon is az áll, hogy nem fizettem. Egyrészt szerintem akkor át sem adják az árut, másrészt én biztosra veszem, hogy kp-ban fizettem, nyilván bizonyítani nem tudom. Ugyanakkor kicsit felháborító, hogy közel 8 hónap után veszik ezt észre és meg csak fel sem hívnak, hanem írnak egy e-mailt.
Ti mit tennétek? Én nem szeretnék fizetni, nem tudom elképzelni, hogy ezt akkor ne fizettem volna ki.
Ha nem tudod bizonyítani - a készpénzfizetésröl is adnak elismervényt -, akkor hivatalosan nem fizettél.
Másrészt meg azért nem hívnak, mert az nem bizonyítható, az email meg hivatalos felszólításnak számít. (telefonálni max. privát szokás, hovatalos ügyekben nem)
Ami meg a 8 hónapot illeti, most tartottak elszámolást és egyeztették a kiszállított meg kifizetet áruk listáját.
2-es: két éven belül kell felszólítani fizetésre az elmaradás miatt. Ha nem fizet, akkor rátesznek késedelmi kamatot és egyre magasabb összeg lesz, amivel tartozik.
Ha két évenként írnak egy emailt, akkor sosem évül el a tartozás, csak az összeg nö és a végén végrehajtják a kérdezön az akár 100-szorosára nött adóságot.
Ha nem fizettél volna, nem kaptad volna meg a csomagot.
Bizonyítsák be, hogy nem fizettél.
Ha nem tudod bizonyítani - a készpénzfizetésröl is adnak elismervényt
aha, mert te elteszed...
Ellenőrizd az e-mail címet! Másold ki és másold be valahova, ahol minden betűt rendesen látsz! l1 = L1 Tehát lehet, hogy át akarnak verni (mármint nem a cég). Word-ben van szöveg nagybetűssé alakítása.
Ha mégis megegyezik az e-mail cím, akkor vissza tudod nézni a csomagszámot - feltéve, ha nem törölted ki - és fel tudod venni a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy ez meg ez a problémád van - feltéve, ha ők nem törölték még ki.
És ilyen tényleg nincsen, hogy 8 hónappal később jeleznek, hogy nem rendezted. Ez a valóságtól távol esik.
És valóban, a futárcég nem adja oda csak úgy a csomagot. Ha pedig mégis, akkor vagy megbüntették / kifizettették a futárral - és erről szerintem bizonyítékuk kell, hogy legyen - vagy pedig 1-2 napon belül jeleztek volna feléd, hogy a futárunk hibázott és fizetned kellett volna a csomagért, de nem fizettél. De - még egyszer - ilyen tényleg nincsen, hogy 8 hónap után jeleznek, hogy nem fizettél.
Az e-mail címet nézd meg, hogy 100%-osan egyezik-e!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!