Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért van az, hogy egy csomó...

Miért van az, hogy egy csomó magyarországi webáruházban nem lehet csomag pontba (például GLS csomagpontba) kérni a termék átvételét, hanem helyette a futár (GLS) viszi ki személyesen az árut a megadott címre kizárólag munkaidőben, hétköznap?

Figyelt kérdés

Szeretnék rendelni egy magyarországi webshopból, ahonnan a GLS szállítaná ki a csomagot. Igen ám, csak nincs csomagpont lehetőség, hanem a futár személyesen viszi ki a csomagot, természetesen munkaidőben és hétköznap, amikor dolgozok.

Tehát nem tudnám átvenni a csomagot, mert ugye dolgozom, GLS csomagpont meg van 3 a környékemen, de a webshop nem ad erre lehetőséget hogy ott vegyem át.


Mit tegyek? Miért nem opció ez a lehetőség?



2022. júl. 17. 11:21
1 2
 11/12 anonim válasza:
71%
A GLS által küldött legelső emailben mindig van olyan opció, hogy módosítás, tehát utólag tudsz változtatni a kiszállítási címen, és kérheted az általad tetszőleges más címre vagy éppen GLS csomagpontra is a csomagot.
2022. júl. 22. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:
100%
Le lehet pontozni, de teljesen igaza van a kérdezőnek. Az emberek többsége munkaidőben dolgozik ugyanis. A szomszéd nem opció, mert bolond és emiatt nem vagyunk jóba, a amunkhelyemen nem tudom átvenni, mert a gyárba nem fog bejönni a futár, azt meg értelemszerően nem akarom, hogy csak ledobja az ajtó elé, hogy bárki ellophassa.
2023. dec. 1. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!